Skip to main content

24 Mai. Avem peste șase milioane de abonați TV. Aproape patru sunt la cablu

 
24 Mai. Avem peste șase milioane de abonați TV. Aproape patru sunt la cablu
televizoare

televizoare

Publicitate

A CRESCUT NUMĂRUL DE ABONAȚI TV. Numărul de abonaţi la servicii de retransmisie a programelor audiovizuale a crescut cu 5% în 2012, la 6,03 milioane, din care aproape două treimi sunt abonaţi la reţele de cablu, potrivit datelor ANCOM, citate de Mediafax.
"Din totalul de 6 milioane de clienţi, 3,8 milioane sunt abonaţi la servicii furnizate prin intermediul reţelelor de cablu (+6,4%), 2,19 milioane sunt abonaţi la reţele satelit de tip DTH (+2,3%), iar 37.000 sunt abonaţi care recepţionează programe prin tehnologie IP (+34%)", se arată într-un comunicat al autorităţii de reglementare (ANCOM).
Rata de penetrare la nivel de gospodării a serviciilor de retransmisie creşte cu 4 puncte procentuale, până la 85,1%, iar rata de penetrare a serviciilor de retransmisie prin reţele de cablu ajunge la 53,6%.
La sfârşitul anului 2012, 61% din totalul abonaţilor erau din mediul urban.
Numărul de abonaţi TV a crescut cu 5% anul trecut şi a trecut de 6 milioane


STRATEGIE PRIVIND FILMELE LA TVR. Claudiu Săftoiu, președintele-director general al TVR, a declarat că managementul Televiziunii Române va elabora o strategie în privința achiziției de filme, astfel încât instituția să scape de contractele care s-au dovedit oneroase, scrie DailyBusiness.ro, care citează Mediafax.

Consiliul de Administrație al Societății Române de Televiziune (SRTv) a adoptat pe 15 mai două hotărâri prin care l-a mandatat pe Claudiu Saftoiu să negocieze cu două companii de distribuție de filme, Universal Studios Internațional BV și Prorom.

"Important e un lucru, că CA-ul m-a mandatat să fac tot ce este posibil legal pentru ca aceste contracte să nu aducă prejudicii pe mai departe televiziunii publice. În momentul acesta, niciunul dintre cele pe care am încercat noi să le prelungim într-o formă sau alta nu a adus vreun prejudiciu de un leu măcar televiziunii publice. E un moment de cotitură și, mai mult decât atât, am solicitat și foarte curând, în viitoarele ședințe de CA, vom elabora o strategie pe achiziție film, pentru ca astfel de situații să nu se mai întâmple", a spus Claudiu Saftoiu, potrivit Mediafax.
Strategie nouă pe achiziția de filme la TVR


RADIOUL PUBLIC VREA PROMOVARE PE LCD. Societatea Română de Radiodifuziune scoate la licitație un contract pentru servicii de promovare a posturilor SRR pe ecrane tip LCD, scrie DailyBusiness.ro.

Campania de publicitate va fi derulată în minim 15 locații în zonele aglomerate și intersecțiile mari din București și 20 de locații în principalele orașe din țară. Valoarea estimată a contractului depășește 330.000 lei, fără TVA, potrivit anunțului publicat pe e-licitație.ro

Participanții la licitație trebuie să aibă o cifră medie de afaceri în ultimii 3 ani, pentru domeniul contractului ce se va încheia, de cel puțin 667.500 lei. De asemenea, trebuie să facă dovaca că a prestat în ultimii 3 ani servicii similare în baza a cel puțin un contract în valoare de minim 333.750 lei, exclusiv TVA.
Radio România vrea să se promoveze pe ecrane LCD


CELE MAI PROMOVATE BRANDURI. Săptămâna trecută, companiile de bunuri de larg consum (FMCG) au fost cele mai active în promovarea pe TV, potrivit analizei BPN Blog. Dar cele mai promovare branduri au aparținut operatorilor de telecomunicații. Încărcarea maximă cu reclame s-a menținut și în această perioadă pentru majoritatea televiziunilor, scrie Forbes.

Cei mai harnici clienți publicitari pe micile ecrane, în perioada 13 – 19 mai a.c. au fost: Procter&Gamble (2.042 GRP’30all urban), Unilever (1.779), Kraft Foods (1.203), Studio Moderna (1.192) și producătorul de bere Heineken (1.185).
Dar topul celor mai promovate branduri este dominat de companiile de telecomunicații, care nu-și permit nicio „pauză de respirație”: Romtelecom (903 GRP’30all urban), Vodafone (838), Cosmote (689) și Orange (644). Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Point – GRP), clienții publicitari cumpără timpi de publicitate la televiziuni.
Brandurile telecom nu-și permit nicio pauză de odihnă pe televiziuni


PIAȚA ONLINE DE PUBLICITATE LA NIVEL EUROPEAN. Mediul online a înregistrat cea mai mare creștere din punct de vedere al cheltuielilor de publicitate la nivel european, în 2012, publicitatea online depășind 24,3 miliarde de euro, potrivit ultimei cercetări anuale AdEx Benchmark, dată joi publicității de IAB Europa, la conferința internațională Interact de la Barcelona, relatează HotNews.ro. Piața a crescut cu 11,5% față de anul precedent, IAB apreciind că diversitatea publicității online a contribuit la această evoluție în pofida volatilității macroeconomice care persistă pe continent. Valoarea europeană este de peste 1000 de ori mai mare decât cea anunțată recent pentru piața românească de publicitate online: 22,1 milioane de euro în 2012.Creșterea de 11,5% a fost, totuși, mai lentă decât cea înregistrată în 2011 față de 2010 (15,3%).
Piața europeană de publicitate a depășit 24 de miliarde de euro în 2012


LALA BAND VA AVEA REVISTĂ. Trupa Lala Band din serialul de pe Pro TV Pariu cu viața îsi lanseazムde joi o revistăƒ, scrie Wall-Street.ro, care citează Mediafax.
Lala Band Magazine este revista dedicată trupei Lala Band. În cele 40 de pagini, revista cuprinde noutăți, o trecere în revistă a principalelor momente din istoria trupei, interviuri cu membrii Lala Band, fotografii și detalii din viața personală și de scenă a celebrilor tineri.
Din Lala Band Magazine nu lipsesc paginile timp liber din care fanii serialului pot afla preferințele fiecărui membru al trupei în materie de cărți, filme, muzică, vacanțe, sport și shopping.
Trupa LaLa Band își lansează revistă. Publisherii sunt MediaPro Pictures și Editura Litera


PREMIU PENTRU FOTOGRAFIE. Fotografa americană Annie Leibovitz, celebră pentru portretele realizate unor personalităţi din muzică, artă şi politică, a fost distinsă miercuri cu premiul "Prinţul Asturiei" pe 2013 la categoria Comunicare şi umanitate, scrie Mediafax.

Annie Leibovitz a fost preferată de juriul care acordă aceste premii jurnalistei Christiane Amanpour, prezentatoare şi reporter special al posturilor de televiziune americane CNN şi ABC News, şi agenţiei fotografice Magnum, înfiinţată în anii 1940 de Robert Capa.
Fotografa americană Annie Leibovitz, laureata premiului "Prinţul Asturiei" pentru Comunicare pe 2013


MĂSURI DE SECURITATE PENTRU TWITTER. Twitter a lansat miercuri noi măsuri de securitate care le vor permite abonaţilor care doresc acest lucru să activeze un dublu sistem de control înainte de a se conecta, după piratarea mai multor conturi ale mass-media, scrie Mediafax.

Este vorba despre "o a doua verificare pentru a fi siguri că sunteţi dumneavoastră", le-a explicat reţeaua socială utilizatorilor.
"Veţi avea nevoie de o adresă de e-mail şi de un număr de telefon valide. După un test rapid pentru a vedea dacă telefonul dumneavoastră poate primi mesaje de pe Twitter, vă veţi putea conecta", a precizat Jim O'Leary, de la Twitter Product Security.
Twitter lansează noi măsuri de securitate după piratarea conturilor mai multor grupuri de presă


RECORD. Un jurnalist şi un scriitor norvegian au stabilit joi un nou record mondial pentru cel mai lung interviu realizat vreodată, în timpul căruia au abordat subiecte diverse precum preşedinţii americani, jocul de şah şi alte teme ceva mai personale, scrie Mediafax.

Începând de miercuri după-amiază, scriitorul Hans Olav Lahlum, deosebit de vorbăreţ şi ale cărui cunoştinţe par nelimitate, a răspuns întrebărilor puse de jurnalistul Mads Andersen pe site-ul tabloiduluiVGTV.
Acest maraton jurnalistic a continuat până joi după-amiază, obiectivul fiind acela de a discuta fără întrerupere timp de 30 de ore, pentru ca noul record să fie omologat de reprezentanţii Guinness Book.
Record Guinness: Un jurnalist şi un scriitor norvegian au realizat cel mai lung interviu din lume

 

LIKE. Fiți la curent cu știrile și pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Am ajuns rau de tot daca s-a ajuns sa se scoata revista speciala pentru cantaciosii aia din laba band din gunoiul acela de "serial"..trist !!

Trimite un comentariu