Skip to main content

Eurovisionul a avut cea mai mare vizibilitate pe internet

 

Cezar EurovisionEdiţie de anul acesta a concursului european de muzică Eurovision a fost intens mediatizată, generând, şi în acest an, multe controverse. Cezar Ouatu a fost unul dintre subiectele care au dominat materialele despre Eurovision.

Publicitate

Despre cea de-a 58 – a ediţie a concursului  Eurovision au fost publicate 6.183 de materiale, în perioada 13 - 20 mai, potrivit unui studiu realizat de mediaTRUST. Dintre acestea 5.091 de materiale au fost publicate doar în mediul online.

Analiza indică o vizibilitate scăzută în presa scrisă, Eurovision înregistând 153 de materiale în perioada menţionată.

Totodată, concursul şi protagoniştii acestuia au avut mai multe menţiuni în social media, Facebook-ul fiind reţeaua de socializare cu cele mai multe menţiuni despre Eurovision (1.907).

Conform analizei mediaTRUST, Eurovision a înregistrat un volum mare de publicitate la posturile de televiziune. În perioada 1 aprilie – 20 mai, Eurovisionul a înregistrat 1.280 de reclame difuzate la TV. Staţiile radio au difuzat în acest interval 43 de reclame, iar în presa scrisă au fost tipărite 11 reclame.

TVR 1 este postul de televiziune cu cele mai multe reclame difuzate (367), urmat îndeaproape de TVR 2 (245 reclame). Locul trei este ocupat de TVR News, cu 149 de reclame. Antena 2 a difuzat 65 de spoturi publicitare, iar Money.ro TV, 58.

Pentru vizibilitatea în publicitate, raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a 1.334 de reclame difuzate în intervalul de timp 1 aprile – 20 mai 2013, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale.

LIKE. Fiți la curent cu știrile și pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu