Skip to main content

Piața online din România, de 1400 de ori mai mică decât cea din Statele Unite. Cum arată cele mai mari piețe

 

Online-AdvertisingPiața online din România a fost în 2012 de aproximativ 1400 de ori mai mică decât cea din Statele Unite ale Americii, care s-a ridicat anul trecut la valoarea de 30,3 miliarde de euro.

Publicitate

Valoarea totală raportată a pieței de publicitate online din România în 2012 este de 22,4 milioane de euro (98,6 milioane de lei), conform celui mai recent studiu ROADS, realizat de către PwC România și IAB România.

Piața globală de publiciate online a fost estimată de eMarketer în 2012 la valoarea de 78, 5 miliarde de dolari.

Cea mai mare parte din această sumă este cheltuită în America de Nord și Europa de Vest, care au cele mai mari cheltuieli pe utilizatorul de internet -168 de dolari și respectiv 112 dolari pe an.

A doua piață ca valoare a cheltuielilor cu publicitatea online este Japonia cu 6,1 miliarde de euro cheltuite în online anul trecut.

În Europa țara unde, anul trecut, au fost cele mai mari cheltuieli cu publiciatea online este Marea Britanie, cu 6 miliarde de euro, urmată de Germania (5 miliarde de dolari) și Franța (2,4 miliarde de dolari).

Care este valoarea piețelor de publicitate online în țările civilizate, în continuare.

Tara   Cheltuieli cu publiciatea in 2012 - mld  
USA 30,3 miliarde de euro
UK 6
Germania 5
Japonia 6,2
China 4,8
Franta 2,4
Canada 1,9
Italia 1,4
Spania 1,1

Cifele au fost preluate dintr-un studiu eMarketer. 

LIKE. Fiți la curent cu știrile și pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu