Skip to main content

26 Iunie. Proiect adoptat tacit: SRR şi TVR să utilizeze 15% din banii din publicitate pentru producţii proprii

 

tvr

Publicitate

PE TĂCUTE. Camera Deputaţilor a adoptat, marţi, tacit, o propunere legislativă potrivit căreia 15% din veniturile realizate din publicitate de către SRR şi SRTV vor fi folosite pentru realizarea de producţii audiovizuale proprii, scrie Mediafax.

Proiectul de completare a Legii 41/1994 privind organizarea şi funcţionarea Societăţii Române de Radiodifuziune şi Societăţii Române de Televiziune a fost iniţiat în 7 mai 2013 de un număr 22 de parlamentari din toate partidele, printre care Mădălin Voicu, Kelemen Hunor, Theodor Paleologu, Liliana Mincă, Mihai Sturzu, Ioan Vulpescu.
Termenul de dezbatere şi vot final de 20 iunie fiind depăşit, iniţiativa legislativă este considerată adoptată tacit de către Camera Deputaţilor. Proiectul urmează să intre în dezbaterea Senatului, care este Camera decizională.
Proiect adoptat tacit: SRR şi SRTV să utilizeze 15% din banii din publicitate pentru producţii proprii


HUFFINGTON DE MAGREB. Publicaţia online Huffington Post a anunţat că a lansat o ediţie magrebiană, Al Huffington Post Maghreb, care va acoperi evenimentele din Tunisia, Maroc şi Algeria, în limba franceză, scrie Mediafax.

Al Huffington Post Maghreb, care va fi prima ediţie a acestui site în Africa, va fi realizată în parteneriat cu jurnalista franceză Alix Etournaud şi cu antreprenorul tunisian Farès Mabrouk.
Huffington Post a lansat o versiune în limba franceză pentru Magreb


PENTRU PROTECȚIA FORMATELOR TV. FRAPA, instituție non-profit înființată în urmă cu 11 ani în Europa pentru protejarea afacerilor industriei formatelor de televiziune, a anunțat că va lansa în octombrie 2013 un serviciu online de înregistrare și protejare a formatelor, accesibil atât membrilor cât și nemembrilor organizației, scrie Forbes România care citează Media Expres.

După modelul Writers Guild of America, care oferă serviciul pentru mai multe tipuri de opere literare inclusiv pentru înscrierea și protejarea scenariilor de film, FRAPA va ofei oricui scrie formate pentru televiziune posibilitatea să încarce pe site-ul organizației formatul al cărui autor este. De exemplu, WGA oferă un serviciu de păstrare a copiei și de protecție pentru scenarii, timp de 6 ani, contra unei taxe de aproximativ 20 de dolari.
FRAPA va deschide un serviciu online de protecție a formatelor de televiziune


MARKETING ÎN IMOBILIZARE. Dezvoltatorul imobiliar britanic Portland Trust, care a construit și închiriat 260.000 mp de clădiri noi în România, a desemnat agenția United drept furnizorul de servicii de marketing pentru proiectul Floreasca Park din București, scrie Forbes România.

United va realiza pentru Portland Trust campania de lansare a Floreasca Park, cea mai verde clădire de birouri din Capitală. United va concentra campania spre crearea notorietății în piață și spre atragerea de noi chiriași.
Agenția United dezvoltă campania de lansare pentru clădirea de birouri Floreasca Park


DIGITAL ÎN VIITOR. Veniturile companiilor de media şi divertisment provenind din zona digitală vor depăşi curând nivelul de 50% în raport cu cele tradiţionale, se arată într-un studiul realizat de Ernst & Young, „Digital agility now! Creating a high-velocity media and entertainment organization in the age of transformative technology”, scrie Forbes România.

În prezent, veniturile provenind din zona de digital se cifrează, în medie, la 47%, iar respondenţii consideră că, până în 2015, acestea vor depăşi 57% din totalul veniturilor, digitalul devenind astfel noua normă a industriei şi sursa majoritară de venituri pentru companiile de media şi divertisment.
În 2015, aproape 57% din veniturile companiilor de media vor proveni din zona digitală

 

LIKE. Fiți la curent cu știrile și pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu