Skip to main content

27 Iunie. CME își descentralizează operațiunile pentru a contracara scăderea veniturilor și audiențelor

 

Adrian-Sarbu-web

Publicitate

MĂSURI DE CRIZĂ LA CMECentral European Media Enterprises (CME), compania care operează Pro TV în România, își restructurează operațiunile anul acesta, ca răspuns la rezultatele „pesimiste” înregistrate la nivel internațional, potrivit relatărilor din presa de specialitate, scrie Forbes.ro, care citează Media Expres.
„De la o abordare centralizată, pan-regională, vom trece la un model de gestiune localizată în fiecare țără în care operăm, un model «country-based», a declarat Adrian Sârbu, președinte și CEO al CME, citat de publicația „World Screen” în ediția sa dedicată târgului de televiziune NATPE, care se desfășoară la Budapesta, între 24 și 27 iunie 2013.
„Perioada dificilă în care ne aflăm cere acțiuni îndrăznețe”, a declarat Adrian Sârbu, anunțând noua direcție strategică a grupului CME.
Planurile CME vizează și creșterea prețurilor la publicitatea din prime-time pe toate piețele unde activează, chiar dublarea acestor prețuri în Republică Cehă, unde grupul a înregistrat rezultate foarte slabe.
CME își descentralizează operațiunile pentru a contracara scăderea veniturilor și audiențelor


CINE SE UITĂ LA DESENE ANIMATE. Aproape 40% dintre telespectatorii televiziunilor ce difuzează desene animate sunt copiii cu vârste între 4 și 11 ani. Dar ei nu sunt stăpânii absoluți ai telecomenzii pe aceste programe. Părinții dețin o cotă de 31,8%. mai sunt prezenți și bunicii, când se plictisesc de programele canalelor de știri, scrie Forbes.ro.

Sondajele de audiență din luna mai a.c. arată că cele cinci canale pentru copii și tineret, aflate în monitorizările Kantar Media, au avut o cotă cumulată de vizionare de 6,07%, la nivel urban. De asemenea, audiența medie a fost de 27.800 de persoane pe minut (urban, all day).
Aceste cifre plasează nișa televiziunilor pentru copii pe locul trei în clasamentul audienței urbane, după posturile generaliste și canalele de știri.
Cine ține telecomanda la desenele animate?


TOT MAI MULTE SPOTURI RECLAMATE LA CNA. Consiliul Național al Audiovizualului ia în discuție azi spoturile publicitare pentru Calgon, Fundația Mereu Aproape, Superbet și Aqua Carpatica, scrie DailyBusiness.ro.
Reclamația privind spotul Calgon a fost înregistrată la CNA pe 23 aprilie iar Consiliul Român pentru Publicitate (RAC) a emis un punct de vedere cu privire la acesta pe 29 aprilie. CNA a mai primit reclamații și pentru spotul Fundației Mereu Aproape, în privința căruia RAC a transmis un punct de vedere pe 21 iunie.

Tot la finele lui aprilie a mai fost reclamat la CNA și spotul publicitar pentru Superbet. În luna mai, CNA a înregistrat o reclamație și pentru spotul Aqua Carpatica, în privința căruia RAC s-a pronunat miercuri.
Membrii CNA vor decide în ședința de joi dacă aceste spoturi publicitare încalcă sau ne prevederile Codului Audiovizualului.
CNA ar putea interzice spoturile publicitare pentru Calgon, Superbet și Aqua Carpatica


PARTENERIAT ÎNTRE MTV ȘI COSMOTE. MTV şi Cosmote a lansat ieri în România, MTV Mobile şi aplicaţia MTV Under The Thumb, o lume virtuală exclusivistă creată special pentru tinerii activi, iubitori de muzică, care vor avea acces la o întreagă comunitate MTV la nivel global, potrivit unui comunicat al televiziunii, scrie Mediafax.
Pe lânga beneficiile de voce şi date, noul produs oferă şi acces gratuit la aplicaţia MTV Under The Thumb - pentru utilizatorii de Android şi iOS -, un portal ce conţine cele mai renumite show-uri MTV, cu peste 300 de ore de conţinut video disponibile.
România este a şasea ţară din lume unde se lansează MTV Mobile şi aplicatia MTV Under The Thumb, aliniindu-se astfel Poloniei, Germaniei, Belgiei, Olandei şi Elveţiei, unde tinerii beneficiază deja de avantajele, ofertele şi informaţiile universului MTV, pe cale virtuală.
PREMIERĂ în România: MTV şi Cosmote lansează MTV Mobile şi MTV Under The Thumb


NOUTĂȚI DE LA IAB ROMÂNIA. În urma celei mai recente Adunări Generale a Asociaților, IAB România a anunțat crearea unei noi categorii de membri, pregătirea primului Ghid de Mobile Advertising din România și facilitarea accesului la o serie de certificări internaționale din domeniul publicității online, notează Wall-Street.ro.
Începând cu luna iunie a anului 2013, freelancerii, consultanții, cei care dețin start-up-uri sau persoanele fizice se pot înscrie în IAB România. Noii membri au oportunitatea de a accesa cele mai noi informații și trenduri din publicitatea online la nivel național și internațional. Membrii sunt recunoscuți drept specialiști și sunt promovați ca atare în rețeaua IAB Europe.
IAB România pregătește primul Ghid de Mobile Advertising din România


SCANDALOS. Un reporter indian a fost criticat intens după ce, aflat într-o zonă afectată de inundaţiile din statul Uttarakhand, din nordul Indiei, a transmis în direct fiind aşezat pe umerii unui localnic, scrie Mediafax.

Postat la începutul lunii iunie pe YouTube, videoclipul intervenţiei a stârnit critici în rândul utilizatorilor de internet indieni, care i-au reclamat gestul de a se folosi de o victimă a inundaţiilor dezastruoase pentru a nu intra cu picioarele în apă, scrie Daily Mail.
Reporter indian, aspru criticat pe internet: Jurnalistul a transmis dintr-o zonă afectată de inundaţii de pe umerii unui localnic - VIDEO


A MURIT O LEGENDĂ A FOTOGRAFIEI DE PRESĂ. Robert Gilka, care a condus departamentul foto al revistei National Geographic timp de 22 de ani, considerat un mentor al mai multor generaţii de fotografi de presă, a murit marţi, la vârsta de 96 de ani, au anunţat reprezentanţii National Press Photographers Association (NPPA), notează Mediafax.

Robert Gilka a murit într-un azil pentru bătrâni din Arlington, din statul american Virginia, după o a treia pneumonie suferită în acest an, a anunţat NPPA, citându-l pe fotograful Bruce Dale.
Robert Gilka, fostul şef al departamentului foto al revistei National Geographic, a murit

 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu