Skip to main content

7 Iunie. Cine se uită la extragerea loto. Mihai Craiu despre Sorin Alexandrescu

 

Lotto Balls


Publicitate

CINE SE UITĂ LA EXTRAGEREA LOTO. Emisiunea Lozul cel mare, difuzată de TVR1 de două ori pe săptămână (duminică și joi), este urmărită în proporție de 30% de români cu vârste de peste 65 de ani. Jumătate din public are studii medii, iar telespectatorii cu „diplome universitare” sunt în proporție de doar 11%, scrie Forbes.

Ediția de duminică a programului Lozul cel mare (orele 19:00 – 19:45), prezentată de Irina Mohora şi Alexandru Croitoru, a avut o audiență medie de 302.000 de telespectatori pe minut la nivel național (1,6% rating) în perioada 1 ianuarie – 2 iunie 2013. Ratingul „lozului” de pe TVR1 are de luptat din greu cu programele de știri de la Pro TV și Antena 1.
Totuși, de la începutul anului, aproximativ 6,89 milioane de români au apucat să urmărească cel puțin un minut din acest program în care au loc extragerile Loteriei Naționale. (Cifra reprezintă indicatorul de audiență Reach și reprezintă numărul de persoane distincte care au urmărit o emisiune, cel puțin un minut.)
Cine se uită TVR1 ca să-și vadă bilele norocoase?


SORINA MATEI, DESPRE PROMOVAREA ALIANȚEI PSD ȘI PC PE ANTENE. Jurnalista Sorina Matei a publicat, pe blogul personal, o serie de documente confidențiale care stipulau promovarea alianței dintre PSD și PC pe posturile trustului Intact, dar și detalii despre cum a falsificat Antena 3 rezultatele televotingului dezbaterii prezidențiale dintre Traian Băsescu și Mircea Geoană, scrie Evenimentul zilei.

„Partidul Conservator va sprijini mediatic promovarea Alianței dintre cele două partide și va evita apariția situațiilor care pot conduce la afectarea negativă a imaginii Alianței politice și, respectiv, a celor două partide”, se menționează într-un document.
Mai mult, postul Antena 3 a deschis televotingul din timpul dezbaterii prezidențiale dintre Traian Băsescu și Mircea Geoană încă de la opt dimineața, cu toate că duelul dintre cei doi începea la ora 19.00.
DOCUMENTE: Antena 3 a manipulat rezultatele televotingului la o dezbatere prezidențială


CRAIU, exINTACT, DESPRE CAZUL DE ȘANTAJ. Fostul directorul general al trustului Intact, Mihai Craiu, a vorbit, la România TV, despre perioada în care a lucrat în trustul lui Dan Voiculescu.

Craiu a afirmat că patronul Antenelor a încercat să-i pună să şantajeze pe toţi cei care i-a numit la conducere, scrie Evenimentul zilei.
Mihai Craiu: "Sorin Alexandrescu a fost un prost. Eu am plecat din Intact in 2008, dar pot sa va confirm ca ceea ce a facut Sorin Alexandrescu se numeste santaj! Dar Alexandrescu este doar o sageata. Autorul moral este Dan Voiculescu! Caci Voiculescu a incercat sa-i puna sa santajeze pe toti cei care i-a numit la conducere.

A incercat si cu Oancea, si cu mine, dar nu i-a mers. Cand n-am putut sa ne mai facem meseria, am plecat. Daca n-o faceam, probabil ca eram si noi in situatia lui Alexandrescu. Voiculescu este vinovatul moral pentru ce se intampla cu scandalurile de santaj”, a spus Craiu despre Sorin Alexandrescu, actualul director al trustului Intact, acuzat că l-ar fi santajat pe managerul RCS&RDS cu o "anchetă bombă".
Fost director al trustului Intact: "Voiculescu este autorul moral al şantajului. Răspopitul Gâdea duce mai departe"


WASHINGTON POST ONLINE, DOAR CU PLATĂ. Cotidianul american Washington Post a anunţat că ediţia sa online va fi disponibilă cititorilor exclusiv contra cost, abonamentele lunare costând între 9,99 de dolari şi 14,99 de dolari, scrie Mediafax.
Washington Post, unul dintre puţinele cotidiene mari americane care permiteau accesul online gratuit, se confruntă cu serioase dificultăţi financiare.
De acum înainte, cititorii pot consulta gratuit, lunar, aproximativ 20 de articole sau alte conţinuturi, după care li se propune un abonament.
Anunţul privind introducerea abonamentelor pentru site-ul Washington Post a fost făcut miercuri. Directorul publicaţiei, Katharine Weymouth, spune că în abonament este inclus accesul nelimitat atât la cele mai bune articole, cât şi la conţinuturile multimedia şi interactive.
Ediţia online a Washington Post, disponibilă doar contra cost 


PREA PUȚINE SMARTPHONURI ÎN ROMÂNIA. Gradul de penetrare al telefoanelor smartphone în România a atins 17%, comparativ cu 63% la nivelul Europei, a declarat joi vicepreşedintele şi şeful Display Solutions EMEA al Yahoo!, Nick Hugh, prezent la ICEEfest, un eveniment dedicat industiriei digitale din Europa Centrală şi de Est, scrie Mediafax.

"Yahoo! are peste două milioane de utilizatori de telefoane inteligente în România, care alocă aproape 13 ore pe săptămână pentru utilizarea serviciilor companiei adresate platformelor mobile", a spus Hugh. El a adăugat că industria online şi-a schimbat radical modelul prin care se raportează la utilizatori. România stă de patru ori mai prost decât Europa la capitolul telefoanelor smartphone


CAT MUSIC A RECÂȘTIGAT LICENȚA SONY MUSIC. Melodiile artiștilor străini reprezintă în jur de 40% din difuzarile de muzică pe posturile de radio și televiziune din România, iar într-un an acest segment ar putea ajunge la 45-47%, un factor important de creștere fiind preluarea exclusivă a licenței Sony Music Entertainment, una dintre cele mai mari case de discuri la nivel mondial, a declarat pentru Wall-Street.ro, Dan Popi, directorul general și fondatorul Cat Music, cea mai mare companie locală de producție muzicală, scrie Wall-Street.ro.
Cât Music deține din nou licență Sony Music Entertainment, o companie care are în portofoliu artiști precum Michael Jackson, Alicia Keys, Depeche Mode, P!nk, Jennifer Lopez, Beyonce, după șase ani în care această a fost în portofoliul Nova Music. De asemenea, Cat Music a mai avut licență Sony Music între 1997 și 2007.
Cat Music a recâștigat licența Sony Music și vrea un milion de euro în plus la venituri


ÎNSCRIERI LA GRAND SPOOF. Au început înscrierile pentru cea de-a șaptea ediție a singurei competiții de parodiat reclame din România, Grand Spoof, scrie DailyBusiness.ro.

Pasionații de publicitate sunt invitați încă o dată să reconstruiască reclame românești sau internaționale, vechi sau noi: fie să le continue pe cele pe care le apreciază sau, dimpotrivă, să le parodieze pe cele care îi enervează.

Înscrierile au loc până la data de 18 iulie 2013, ora 23.59, pe platformă The Creator.

Începe competiția de parodiat reclame Grand Spoof 2013. Video


TELEVIZIUNILE TURCEȘTI, CRITICATE PENTRU RELATĂRILE DESPRE PROTESTE. Mai multe televiziuni turce fac obiectul unor critici acide în ceea ce priveşte acoperirea protestelor care au izbucnit săptămâna trecută în Istanbul şi în alte oraşe din Turcia, postul CNN-Türk, de exemplu, deţinut de miliardarul Aydin Dogan, alegând să difuzeze un documentar despre pinguini, scrie Mediafax.

În timp ce primele confruntări cu autorităţile semănau furie în jur, multe televiziuni turce au refuzat să-şi întrerupă programele obişnuite pentru a difuza informaţii despre aceste evenimente.
Potrivit bloomberg.com, difuzarea documentarului despre pinguini l-au transformat pe Dogan - alături de alţi patroni de televiziuni din Turcia - în ţintă a manifestanţilor, care au făcut din protestul faţă de planul de reamenajare a Parcului Gezi şi de reducere a suprafeţelor verzi din Istanbul într-unul faţă de premierul Recep Tayyip Erdogan, criticat pentru politicile cu caracter islamist.
Principalele televiziuni din Turcia, criticate pentru eşecul privind acoperirea protestelor

 

LIKE. Fiți la curent cu știrile și pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • formatele internationale cumparate pe bani multi sunt de fapt o tzeapa. Antena 1 se tziganeste in ultimul hal cu toti vanzatorii de formate. si de cele mai multe ori, din varii motive, nu respecta biblia formatului. iar in ceea ce priveste banii investiti in productii poate va mai uitati, voi lingaii antenisti, si la alte productii de divertisment in care chiar se investesc bani. sa vedeti diferenta. sau poate sunteti atat de chiori sau de santajabili incat nu vedeti nimic altceva. emisiunea asta cu dansul de la Antena s-a facut pentru ca nu au vrut sa faca So you think you can dance, care este un super format. dar care din pacate pentru ei mult prea scump pentru buzunarul lor. si oricum era un format importat din America ceea ce nu este pe gustul Augustei Lazarov care nu stie decat spaniola si nu vrea decat formate pe care sa le inteleaga. in orice caz mult succes Antenelor cu marile lor productii de divertisment. facute in prima faza de case de productie, pe vremea cand aratau bine, si apoi internalizate de productia Antenei 1. si acum arata cum arata.
  • Daca ar exista probleme financiare asa cum se vehiculeaza nu cred ca s-ar mai achizitiona formate internationale de emisiuni care costa o gramada de bani....vezi Splash care va incepe curand la Antena 1 si altele din toamna! Asa ca lasati prostiile, Antena 1 e cea mai buna pe divertisment!
  • problemele financiare sunt ultra cunoscute,de ce crezi ca se inched pe rand ziarele,iar furnizorii nu sunt platitit,la fel si anajatii!
    Intreaba-i pe aia de la Gazeta sporturilor sau pe aia de la Jurnalul National,cum sta treaba!
  • calitate cu Dan Negru,Capatos si Acces Direct?
    Daca asta e divertisment de calitate.inseamna ca nu stii ce e calitatea sau divertismentul!
  • m-as bucura ca voiculescu sa joace urmatorii 15 ani table la parnaie cu alexandrescu. iar gadea sa il sustina impreuna cu dana grecu si mircea badea din celula de vizavi. vorba poetului: in tara asta prost facuta, ca... tii "apar la televizor si dau lectii de patriotism" in loc sa puta...
  • Petrisor Obae, avand in vedere ca esti un jurnalist echidistant, poate relatezi si despre minciunile B 1 TV referitoare la "problemele financiare" ale trustului INTACT si poate analizezi si tu audientele de la arestarea lui Alexandrescu, asta ca sa vada basistii ca au luat plasa.
  • Antenele reprezinta, intr-adevar o mare amenintare! Insa pentru alti jucatori media de pe piata. Antenele cresc pe zi ce trece cu productii de calitate si unii investitori straini pierd bani din cauza asta - de unde reulta aceasta inscenare.
  • bai punicu...Alexandrescu asta zicea ca discuţiile au vizat exclusiv contractul dintre RCS&RDS şi SC Bodu...de cind si pina cind ditamai directorul general al Antenelor se coboara la o asemenea discutie, ba chiar il invita la el - de 7 ori - pe ala de la RCSD&RDS...adica ce aveau de discutat/negociat daca investigatia tot urma sa se difuzeze pe post...apropo, de ce s-a mai difuzat, mai desteptule?
  • Antena Group,reprezinta cea mai mare amenintare la adresa statului de drept!Daca au ajuns cei de la Antene sa santajeze pana si partenerii de afaceri,pe sefi de la ANI sau fosti colaboratori,inseamna ca traim intr-un stat securist,pe placul lui Voiculescu,in care el si numai el,sa detina adevarul absolut despre tot si toate!
    Imi punea cineva zilele trecute aici pe site,o intrebare,daca Basescu este un om de valoare,eu anterior facand un comentariu,ceva de genul Voiculescu este un om lipsit de character si de valoare,ei bine,daca ar fi sa aleg intre cei doi,cu ochii inchisi l-as allege de 1000 de ori pe Basescu!
  • PROBELE EXISTE IN ACEST DOSAR DOVEDESC NEVINOVATIA LUI ALEXANDRESCU. NU EXISTA NICI UN SANTAJ FACUT DE ALEXANDRESCU.

Trimite un comentariu