Skip to main content

Agenția Interactions, marea câștigătoare la IAB MIXX Awards 2013

 

iab mixxAgenția Interactions a fost marea câștigătoare a ediției de anul acesta a IAB Mixx Awards, cu 4 premii obținute în concurs, inclusiv premiul pentru cea mai bună campanie realizată.

Publicitate

Industria de publicitate online din România și-a desemnat ieri câștigătorii în cadrul celei de-a doua ediții a IAB Mixx Awards România. Gala de premiere s-a desfășurat ca parte a ICEE Fest, eveniment organizat de Thinkdigital.

Campaniile câștigătoare, în funcție de cele 10 categorii, ale IAB Mixx Awards de anul acesta sunt:

Brand Awareness and Positioning

  • ”Mega Image Virtual Garden” – Interactions pentru Mega Image

Direct Response & Lead Generation

  • ”SEAT Webshop – The online shop for new and used cars” – Interactions pentru SEAT

Best Brand/ Product Launch

  • ”Bursa binelui BCR” – Kinecto (CSR Platform Launch Campaign) pentru BCR

Experimental and Innovative Campaign

  • ”The Five to Two News” – Interactions pentru Kit Kat (Nestle)

Cross-Media Integration

  • ”Dero Clăbucel” – Mindshare pentru Unilever SCE

Branded Content, Blogging Campaigns and PR Campaigns

  • ”#apartIKEA – The Rented Apartment” Experiment – The Practice pentru IKEA România

Mobile App

  • ”Prim ajutor” – Mobile Works pentru Crucea Roșie

Rich Media Display

  • ”Călătoria Note 10.1” – Starcom & Digital Star pentru Samsung

Best Social Media Apps

  • ”Manifest pentru creativitate” – Starcom & Digital Star pentru Samsung

Best Digital Mixx Campaign

  • ”SEAT Webshop – The online shop for new and used cars” – Interactions pentru SEAT

La ediția de anul acesta a IAB Mixx Awards au fost înscrise 27 de campanii de către 13 agenții.

Juriul IAB Mixx Awards de anul acesta a fost compus din: Răzvan Căpănescu (Chief Creative Officer at Publicis Bucharest), Adrian Boțan (VP Creative Excellence at McCann Worldgroup Central East Europe), Alex Vișa (Marketing & Online Communication Executive), Doina Costache (Head of Multiple Industries, Google Romania), Tudor Galoș (Consumer Marketing Manager at Microsoft), Alina Petri (Advertising & e-business Division Director la Romtelecom) și Călin Rotăruș (Founder at BCCR).

Jurizarea a fost realizată exclusiv online, iar membrii juriului nu au avut acces la numele agenției participante, ci doar la numele campaniei și al clientului.

S-au păstrat, de asemenea, criteriile de eligibilitate, și, în cazul în care un membru al juriului a intrat în conflict de interese cu agenția sau brandul, acesta nu a avut drept de vot. În momentul calculării punctajului final acumulat de o campanie, formularele de notare au fost luate aleator, fără a fi văzute și numele campaniei și/sau al clientului/ agenției. Membrii juriului au notat observații și argumente pentru fiecare punctaj acordat, iar acestea vor fi trimise ca feedback general și centralizat către fiecare agenție înscrisă în competiție.

LIKE. Fiți la curent cu știrile și pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu