Skip to main content

BRAT. Licitație pentru măsurătorile traficului pe internet și a investițiilor în publicitate

 

bratBiroul Român de Audit Transmedia va demara licitația pentru alegerea furnizorilor sistemului de măsurare SATI și MIPO, pentru perioada 2014-2017. Contractul cu furnizorul actual, compania germana KM Spring, va lua sfârșit pe 31 august 2014.

Publicitate

Reprezentanții membrilor BRAT au decis ca licitația să fie organizată și condusă de o Comisie de Organizare, formată din 16 membri reprezentanți ai industriei online din România.

Comisia de Organizare va fi responsabilă cu realizarea briefului cercetării și a listei posibililor furnizori, analiza ofertelor și desemnarea ofertelor care intră în etapa finală de selecție, negocierea ofertelor primite. În final, decizia cu privire la câștigătorul licitației va fi luată de Adunarea Generala a Departamentului Internet al BRAT.

Adunarea Generală a Departamentului Internet a decis ca în cadrul licitației va evalua și posibilitatea realizării celor doua studii tactice pe care le realizează, cel dedicat presei scrise (SNA) și cel al mediului online (SATI), utilizând o metodologie care să utilizeze un trunchi comun, dar care să permită în același timp și culegerea adecvată de date pentru fiecare mediu.

Realizarea integrat a celor doua studii, impreuna cu studiul de strategie realizat de BRAT in prezent (FOCUS), ar oferi celor 2 media si beneficiarilor studiilor o serie de avantaje:
- Evaluarea comuna a datelor de audienta pentru presa scrisa si mediul online,
- Extinderea catre rezultatele de audienta online a rezultatelor de consum oferite de FOCUS si imbogatirea modului de utilizare a acestora,
- Reduceri importante de costuri pentru toti beneficiarii studiilor BRAT

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu