Skip to main content

Fețe noi la metrou: Zoom TV a murit, dar a apărut blitzTV

 

blitzTV_Universitate

Publicitate

 

Blitz Television SRL lansează canalul de comunicare televizuală blitzTV, bazat pe noua rețea de 230 de ecrane LCD LED profesionale, care acoperă stațiile metroului bucureștean. În acționariatul firmei care gestionează televiziunea de la metrou este și Lucian Despoiu, managing partner al firmei Kondiment.

În 5-7 minute, cât durează așteptarea medie pe un peron de metrou, călătorul poate vedea o sugestie pentru timpul lui liber, o știre despre un eveniment cultural, o secvență amuzantă sau imagini spectaculoase din sporturi extreme, se arată în comunicatul companiei.

Mihnea Manu, administratorul Blitz Television SRL: “În acest moment, avem 10 categorii de conținut diferite, de la destinații de weekend, la quiz-uri pe teme de cultură generală și de la fashion la premiere din teatrele bucureștene. În 3 minute, poți lua o porție semnificativă de noutate și deconectare.”

Platforma software blitzTV permite difuzarea materialelor video foarte targetat, până la nivelul unei singure stații, chiar și într-o singură zi.

Constantin Caciur, business developer și sales manager: “În intervalul luni-vineri, de la 07:00 până la ora 19:00, blitzTV poate fi numit lider de audiență în București pe baza mediei de 770 mii călători/zi, concentrați în numai 43 de stații Metrorex”.

Primele ecrane de la metrou au fost ale Monopoly Media, în anul 2008. Pe atunci, firma era deținută de Gabriel Faflei și Realitatea Media. Faflei s-a retras din conducerea Monopoly Media la sfârșitul anului 2011, după cum a declarat pentru paginademedia.ro. În prezent, se ocupă, alături de echipa sa, de management și conținut pentru proiectul blitzTV. „Există posibilitatea să intru și în acționariat”, a declarat Gabriel Faflei pentru paginademedia.roMonopoly Media a intrat în insolvență la începutul acestui an.

LIKE. Fiți la curent cu știrile și pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • sa fim seriosi, lideri de audienta. fiecare om, da doua-trei priviri in acel televizor apoi se holba in continuare in telefon. facebook-ul e mai important. dooh. si da, au putin monitoare intr-o statie. iar continutul nu e prea atractiv. e pt oamenii care parca au iesit din pestera si nu au avut de a face cu civilizatia.
    am observat ca la inceput, dar si acum, folosesc imaginii care nu sunt filmate de ei. unele mai mult ca sigur sunt extrase din anumite documentare.
    Blitz TV plateste ceva pt ca foloseste acele imagini, sau le-au downloadat de pe youtube si cu asta basta?
  • Ecranele nu sunt toate la fel si nu cred ca sunt foarte scumpe. In unele statii sunt vreo 3 maxim. Inainte erau prea multe
  • “În intervalul luni-vineri, de la 07:00 până la ora 19:00, blitzTV poate fi numit lider de audiență în București pe baza mediei de 770 mii călători/zi, concentrați în numai 43 de stații Metrorex”.
    Asta e pentru imbecili ! Cine sta si se uita la acele ecrane ?
    La fel cum nici la Carrefour nu se uita nimeni pe ecranele de la case. In teorie ideea e buna, practic s-a dovedit un esec peste tot in lume.

Trimite un comentariu