Skip to main content

Mona Opran, noul Chief Operations Officer al Saatchi & Saatchi Romania

 

Mona OpranMona Opran este noul Chief Operations Officer (COO) a patru dintre companiile grupului Centrade și anume Saatchi & Saatchi, Saatchi & Saatchi X, Pantone și Epidemic.

Publicitate

În noul său rol, Mona Opran va avea ca obiectiv central dezvoltarea strategiei de creștere a acestor agenții, răspunzând provocărilor recente ale industriei marcate de impactul tot mai mare al digitalului, implicarea tot mai accentuată a consumatorilor și comunităților în comunicarea de brand și tendința de accesibilizare a publicității

Atenția noului COO se va împărți în două direcții, pe de o parte în dezvoltarea modelului de business și a procesului de lucru, focusul continuând să fie îndreptat spre nevoia business-ului clienților, atât pe plan creativ cât și strategic, iar pe de altă parte în promovarea agențiilor pe care le conduce ca agenții care apreciază, cresc, respectă și inspiră oameni.

Despre Mona Opran

  • Mona Opran şi-a început cariera în advertising în anul 1996, în cadrul 141 Romania, departamentul de BTL al Saatchi & Saatchi.
  • Între 1997-2000, a făcut parte din echipa agenției D’Arcy, unde a gestionat proiectele IMP din România, Bulgaria și Macedonia desfășurate de P&G, Connex, Kraft Foods și de alți clienți ai agenției.
  • După ce a ocupat poziția de Marketing Manager al Bucharest Mall, Mona a revenit în D’Arcy în poziția de director IMP.
  • În 2005, Mona Opran a creat Saatchi & Saatchi X, moment care a marcat o inovație pe piața autohtonă, grație unui nou concept de comunicare: shopper marketing.
  • În 2007, Mona Opran a devenit Managing Director al Saatchi & Saatchi și Saatchi & Saatchi X, iar din ianuarie 2011 focusul său profesional a fost pe dezvoltarea Saatchi & Saatchi X ca și companie de activare a brandurilor prin integrarea expertizelor de events management, shopper marketing & mobile marketing.

LIKE. Fiți la curent cu știrile și pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • mariusica cand o sa faci tu ce a facut aceasta doamna la viata ei iti permit sa folosesti cuvantul duduie.
    faptul ca nu stapanesti niste termeni nu inseamna ca cei carora li se potrivesc sunt gresiti...
    auzi dar de offside ai auzit?
  • Draga Marius,
    Mona Opran nu este o "duduie" ci o doamna foarte respectabila, cu multa experienta in publicitate. Shopper marketing (nu manager!) este un concept ce se adreseaza cu precadere celor care se descurca cu "englezismele" si care nu ramaneau muti daca nu exista limba romana. Cu toate ca n-ai inteles nimic, comentariul tau este "delicios" si ne da noua, cititorilor, posibilitatea de a ne pune la punct cu pregatirea din CV-ul tau, chiar daca nici unul dintre noi nu l-a citit! Regards (fugi la dictionar sa vezi ce-am spus!)
  • din cv-ul acestei dudui nu am inteles nimic din ce-a facut...shopper manager..si alte englezisme, din care cred ca de fapt madam promova produse in magazine.

Trimite un comentariu