Skip to main content

Televiziunea publică din Grecia continuă să emită pe Internet şi pe un post privat al comuniştilor

 

Sursa foto: Mediafax
Sursa foto: Mediafax

Publicitate

Salariaţii posturilor publice ERT, a căror difuzare a fost întreruptă de către Guvern ieri seară, continuau să emită în această dimineaţa pe Internet şi pe un post local privat închiriat de la partidul comunist, a constatat un jurnalist AFP la sediul televiziunii publice, scrie Mediafax.

În spatele unor banderole şi în urma manifestaţiilor organizate cu o zi înainte, după ce Guvernul a anunţat că va închide posturile publice gestionate defectuos, studiourile încercau să continue să funcţioneze miercuri dimineaţa la sediul ERT din Aghia Paraskevi, la periferia de nord-est a Atenei.

Pe ecran, accesibil pe www.ert.gr şi pe postul local 902 aparţinând partidului comunist KKE, sunt transmise dezbateri cu jurnalişti din cadrul postului despre lovitura pe care au primit-o cu o zi înainte, care lasă fără locuri de muncă aproximativ 2.700 de salariaţi, în contextul în care Guvernul este somat de creditorii ţării să reducă numărul de salariaţi în funcţia publică.

Preşedintele sindicatului salariaţilor Panayotis Kalfayanis a îndemnat la ocuparea clădirii şi a anunţat că va "sesiza justiţia europeană şi justiţia greacă". "Chiar dacă vor să distrugă democraţia, legile se aplică în continuare, iar eu mă voi lupta", a declarat el pentru AFP.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu