Skip to main content

Au început înscrierile la Internetics

 

Online-AdvertisingAstăzi au început înscrierile la cea de-a XIII-a ediţie a Internetics, festival de branding, marketing şi advertising online. Înscrierile vor dura până pe data de 30 august.

Publicitate

Jurizarea proiectelor înscrise în competiţie se face în septembrie, iar evenimentele Internetics 2013 vor avea loc în luna octombrie, în Bucureşti.

Proiectele vor putea fi înscrise în cele 3 categorii de concurs: Websites, microsites and blogs promoting brands, Online Media and Tools şi Interactive Campaigns ( Digital Component of an Integrated Campaign sau Digitally Led Campaign), prin completarea formularului în limba engleză, accesibil online, pe siteul www.internetics.ro.

Secţiunile de produse şi servicii din categoriile Websites, microsites and blogs promoting brands şi Interactive Campaigns au fost reorganizate.

Juriul competiţiei va acorda Premiul Special Pentru Web Design unei lucrări înscrise în categoria “Site-uri, microsite-uri şi bloguri de promovare”, iar The Institute va acorda cele 3 distincţii pentru companiile si agenţiile ce prezintă rezultate de excepţie în cadrul concursului:

  • Most Creative Client of the Year – distincţie acordată clientului cu cea mai creativă prezenţă online.
  • Online Innovation of the Year – distincţie acordată unui proiect din concurs pentru inovaţie în online.
  • Best Newcommer – distincţie acordată unei agenţii care participă pentru prima dată în competiţia Internetics şi se remarcă prin rezultate de excepţie.

Juriul Internetics 2013 reuneşte 19 specialişti în marketing online şi va fi condus de un preşedinte din afara industriei din România:

  • Robert Anghel - Digital Marketing Manager, ING România,
  • Ana Bulgăr - Senior Advisor to the CEO, Petrom,
  • Bogdana Butnar - Industry Manager, Google România,
  • Călin Clej - Marketing Manager, PepsiCo,
  • Mihai Dobre – Social Media Manager, Orange,
  • Oana Ene - User Experience and research specialist, Romtelecom E Business Division,
  • Cosmin Ghinea –Director de Dezvoltare, Mediafax Group,
  • Dragoş Gurăroşie – Executive Director, Starship Media,
  • Ciprian Ştefan Istrate – Global Marketing Director, Bitdefender,
  • Victor Kapra - Consultant Online independent şi jurnalist freelancer,
  • Andrei Lăscuţ - Brand Manager, Grolsch,
  • Ştefan Liuţe - Co-fondator şi Strategy Director, Storience,
  • Lucian Nistoroiu – Online Manager, Doncafé,
  • Dragoş Novac – CEO şi Co-fondator Metropotam Group,
  • Cosmin Preda – Sales Manager, Internet Business Unit ProTV,
  • Mihaela Stănoiu - Marketing Manager, Samsung,
  • Ioana Teodorescu – Senior Brand Manager Procter & Gamble Balkans MDO,
  • Bogdan Toacşe - Marketing Manager Home Care, Unilever SCE,
  • Alin Zăinescu - Business Development Manager, TradeAds Interactive.

Premiul pentru Web Design va fi ales de către un juriu dedicat, format din:

  • Eugen Erhan şi Tudor Muscalu- Designeri şi Fondatorii Fredo & Pid’Jin,
  • Ciprian Bădălan - Senior Brand Designer Brandient,
  • Radu Ceucă - UI Designer & Founder SuperOkay
  • Ştefan Lucuţ – Graphic Designer.

Membrii juriului vor urmări o serie de criterii, precum: conceptul şi strategia, integrarea în strategia de comunicare a brandului, eficienţa, design-ul, interactivitatea sau conţinutul.

Competiţia este deschisă agenţiilor şi diviziilor de online, dar şi companiilor care dezvoltă proiecte în zona digitală ori sunt beneficiari ai lucrărilor.

Fondat şi organizat de către The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing şi advertising online, care fixează standardele în comunicarea online din România prin premierea celor mai bune campanii interactive, site-uri şi tool-uri de promovare online şi încurajarea creativităţii şi a strategiei.

Internetics a apărut în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu