Skip to main content

Compania mamă a Pro TV, venituri de 317,3 milioane de dolari. România a adus cele mai mari venituri

 

adrian-sarbu-29

Publicitate

CME, compania mamă a Pro TV, a înregistrat în prima jumătate a acestui an venituri totale de 317,3 milioane de dolari, în scădere cu 61 de milioane față de aceeași perioadă din 2012, potrivit datelor publicate de companie.

CME s-a afundat în pierderi nete de 150 de milioane de dolari, o diferență notabilă față de ianuarie - iunie 2012, când compania avea pierderi de doar 10,7 milioane de dolari.

România este țara care a adus CME cele mai mari venituri în acest an.

În țara noastră, Pro TV operează mai multe posturi care au adus companiei în perioada ianuarie - iunie venituri de 96 de milioane de dolari, în creștere cu aproape un milion de dolari față de aceeași perioadă din 2012.

Afacerile nu merg așa bine în Cehia, care până anul trecut era țara care aduce cele mai importante încasări CME. Operațiunile din Cehia au fost afectate după ce compania a crescut serios prețurile la publicitate.

Și în România CME a luat măsuri. A crescut prețul pentru redifuzarea canalelor Pro, iar din această lună principalul lor post de televiziune a ieșit din lista must carry.

Adrian Sârbu, președinte și director executiv CME, a declarat:

„În prima jumătate a lui 2013 am fost fermi în aplicarea strategiei noastre. Am obținut creșteri de două cifre ale prețurilor la publicitate în Cehia și creșteri de o cifră în alte țări la angajamentele semnate. Am crescut prețurile pentru retransmisia programelor în România și în Bulgaria, lucru care va reprezenta dublarea veniturilor în anii următori față de 2012.

De asemenea am răscumpărat datoria de 206 milioane de euro. Produsele noastre sunt mai performante decât anul trecut. Dacă ne uităm în urmă, veniturile scăzute obținute în Cehia ne-au afectat rezultatele financiare din primul și al doilea trimestru, însă recent cei mai importanți investitori în publicitatea ne-au acceptat prețurile mai crescute.

Privind în viitor, ne așteptăm ca trendul de scădere a veniturilor din publicitate să se inverseze în toamna lui 2013. Credem că punerea în aplicare cu succes a strategiei noastre va aduce compania înapoi pe creștere”.

Veniturile CME în prima jumătate a anului 2013 (milioane de dolari)

Tara   Venituri ian - iun 2013   Venituri ian - iun 2012  
Bulgaria 40,6 42,2
Croatia 29,8 29,7
Cehia 82,4 135,8
Romania 96 95,1
Slovacia 38,9 43,9
Slovenia 33,2 36,4

LIKE. Fiți la curent cu știrile și pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Deci de la aproape 116$/actiune in noiembrie 2007 au ajuns la 3$ si un pic in ziua de azi.Sunt surprins de cum nu sunt deja in faliment.Oricum falimentul CME pare sa fie aproape si mai ales cu faza asta cu iesirea din must-carry o sa-i usture rau.N-o sa mai aibe audientele alea cu care se lauda si pretul la publicitate o sa scada.
  • adi@ faza e ca nu I mai pacaleste
    http://www.nasdaq.com/symbol/cetv

    sau asta pentru cei care vor evolutia
    http://www.nasdaq.com/symbol/cetv/interactive-chart?timeframe=1y&charttype=line
  • Stireabde fapt ne spune ca ,,CME s-a afundat in pierderi de 150 milioane,,dar titlul anunta o informatie pozitiva!Bravo Paginademedia!Ca Sarbu vede si in pierderi numai plusuri nu mai mira pe nimeni!Cum ii pacaleste pe actionari numai el stie.
  • in timp ce CME pierde bani, tata Sarbu e tot pe profit. e bine cand plimbi banii intre companii si cand vinzi alor tai mai scump decat toata piata. cunoscatorii stiu ce spun. de exemplu chiria pe zi pentru un platou de filmare nu este aceeasi in cazul in care un producator independent si ProTv cer o cotatie. adica pentru Pro e mult mia scump. ca de, banii trebuie sa ramana in familie.

Trimite un comentariu