Skip to main content

Eliza Rogalski și Alina Damaschin, clauze pentru preluarea agenției de PR de la Dragoș Grigoriu

 

Eliza Rogalski va prelua agenția de PR de la Dragoș Grigoriu, în anumite condiții de performanță financiară

Publicitate

Agenția Rogalski Grigoriu Public Relations urmează să treacă de la Dragoș Grigoriu la Eliza Rogalski și Alina Damaschin.

Rogalski Grigoriu Public Relations anunță că acționarii săi au semnat un pact de opțiune de cumpărare, document prin care Eliza Rogalski și Alina Damaschin au opțiunea de a cumpăra de la Dragoș Grigoriu, Corina Grigoriu și Florina Vărzariu deținerile acestora integrale, sub condiția îndeplinirii unor criterii de performanța financiară, în perioada ce urmează.

Până la îndeplinirea criteriilor de performanță și exercitarea opțiunii de cumpărare, responsabilitatea administrării agenției va reveni în mod unic Elizei Rogalski și Alinei Damaschin, ceilalți acționari rămânând “silent partners”, anunță compania.

De ce a decis Dragoș Grigoriu să dea agenția de PR?

Dragoș Grigoriu, pentru Paginademedia.ro:

“Pe langa competentele mele in comunicarea strategica, in aceasta piata eu sunt si antreprenor, si pot sa spun ca vine un moment in care orice investitie isi atinge maturitatea, moment care e bine de fructificat. Cat despre principii, sa nu uitam ca in urma celor trei exit-uri pe care le-am avut pana acum, toti partenerii mei s-au declarat foarte multumiti, atat material, cat si profesional, ceea ce imi da incredere ca am facut lucrurile bine.

Pentru Eliza si Alina, acest moment inseamna foarte mult in cariera si viata lor personala si ma bucur ca pot sa rasplatesc intr-un fel efortul lor de pana acum.”

Ce s-ar fi întâmplat dacă nu ar fi făcut înțelegerea cu Eliza Rogalski și Alina Damaschin?

No answer. In business imi place sa lucrez cu realitatea, mai putin cu ipoteze fictionare, a răspuns Grigoriu.

Rogalski Grigoriu Public Relations are un portofoliu de clienți din care fac parte Agricola Bacău, Amnesty Internaţional, Banca Românească, Carpatair, Draexlmaier, Forum Film, Fundaţia Preţuieşte Viaţa, Generali, Green Group România Holdings, Holcim România, Heidi, KRUK Internaţional, LeasePlan România, Orkla Foods România, Regina Maria, Rompetrol, Romtelecom, Siemens România, Sloop, Sony Mobile Communications AB, World Vision.

Este a doua mutare din grupul deținut de Dragoș Grigoriu în ultimele luni. La mijlocul lunii mai, rețeaua globală de media și comunicare digitală Aegis Media a achiziționat Kinecto, parte din Tempo Creative Group, de la acționarii săi egali Radu Ionescu și Dragoș Grigoriu, valoarea tranzacției putând urca până la 5 milioane de euro, în funcție de performanțele companiei.

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • :))
    În afara comunicatului pentru presă, puțin praf în ochi nu strică...
    știe careva natura relațiilor familiale dintre rogalski și grigoriu? măcar o bănuială, ceva?
    :)

Trimite un comentariu