Skip to main content

Medlife și Laurus Medical, cele mai vizibile clinici medicale

 

medlifeMedlife ocupă primul loc în topul centrelor medicale cu cel mai mare număr de reclame difuzate (520), în perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2013, costurile operatorului ajungând la aproximativ 72 de mii de euro, potrivit unui raport mediaTRUST.

Publicitate

Laurus Medical, centrul medical care tratează hemoroizii și fisurile anale este al doilea în acest top, cu 190 de reclame şi un rate card (RC) de 433 de mii de euro.

Locul trei este ocupat de OncoFort cu 163 de reclame. Clinica On a înregistrat 115 de reclame, urmată îndeaproape de Spitalul Monza, cu 114 reclame. DermaVital ocupă locul şase în top, cu 110 reclame şi un RC de 176 de mii de euro.

top branduri medicale

Distribuția reclamelor pe surse media

Raportul mediaTRUST conţine şi o distribuţie a reclamelor pe surse media. Staţiile de radio au înregistrat cel mai mare volum de publicitate la categoria centre medicale, 721, urmate de televiziuni, cu 619 reclame difuzate. Presa scrisă a numărat 473 de machete tipărite în perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2013.

Despre raport

Raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a 1.813 de reclame difuzate la categoria centre medicale în intervalul de timp 1 ianuarie – 30 iunie 2013, pe 20 de posturi de televiziune şi 12 posturi de radio. De asemenea, analiza a luat în considerare publicaţii tipărite centrale care au apărut între 1 ianuarie şi 30 iunie, 2013, monitorizate de mediaTRUST.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • cu cat esti mai agresiv in reclama cu atat mai sigur sunt ca nu ai tocmai cati clienti iti doresti! sunt clinici de care n-a auzit nimeni la tv dar unde iti iei o programare de anul asta pentru cel viitor! si e bataie!

Trimite un comentariu