Skip to main content

Un sac fără fund cu jucării, interzis de CNA. Și o reclamă la Skoda a fost penalizată. Niciuna nu mai e pe post

 

sac fara fud cu jucariiUnde găsești un sac fără fund, cu jucării? Consiliul Naţional al Audiovizualului a interzis spotul Un sac fără fun cu jucării de la ING şi o reclamă la Skoda, ambele fiind înşelătoare, consideră forul. Cele două spoturi pentru care Consiliul a decis intrarea în legalitate nu se mai difuzează însă în prezent.

Publicitate

Reclama la asigurarea ING a fost reclamată de un părinte care nu ştie de unde poate cumpăra acel sac cu jucării pentru copii. CNA a considerat, la fel ca RAC (Consiliul Român pentru Publicitate), că reclama este înşelătoare pentru că nu precizează cantitatea de jucării pe care o primeşti dacă îţi faci asigurare la ING.

http://www.youtube.com/watch?v=RJP6eL4gcFs

Spotul la Skoda a fost interzis ca urmare aunei reclamaţii primite din partea Renault România. Forul a considerat că reclama este înşelătoare pentru că preţul exprimat era fără TVA, iar legea prevede ca preţul afişat să fie cel final. În plus, în reclamă apărea un model mai scump decât cel căruia i se face reclamă.

Concret, în reclamă este prezentat vârful de gamă al mărcii, noul model Skoda Octavia, iar mesajul audio şi video care însoţeşte prezentarea, anunţă „modele Skoda începând de la 4480 euro+TVA. Preţul respectiv este preţul de pornire, pentru cel mai ieftin model Skoda, Skoda Citigo, preţul pentru modelul Octavia (fără TVA), prin Programul de Stimulare a înnoirii Parcului auto naţional, porneşte de la 9942 euro (conform celor publicate pe site-ul www.skoda.ro).

Cei de la Renault România au reclamat şi faptul că Skoda le face concurenţă neloială.

LIKE. Fiți la curent cu știrile și pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Nu, penibil e ca cei de la ING si-au ales sa lucreze cu niste creativi patetici. Pacat, serviciile ING Bank sunt OK, dar reclama lor nu face doi bani. Despre ING asigurari de viata prefer sa nu ma pronunt,
  • "reclama este înşelătoare pentru că nu precizează cantitatea de jucării pe care o primeşti dacă îţi faci asigurare la ING."
    Asta-i geniala. Adica nu ti-e clar daca, dupa ce ai semnat polita, primesti si ursuletul de plus sau doar girafa si iepurasii, eventual si vreo Barbie imbracata mai sumar.
  • Si adevarul e ca romanu se ducea repede cu 4500 de euro in buzunar sa isi ia o Skoda, la dealer afla ca mai are de adaugat inca p-atat la suma respectiva, iar romanul nostru, om cu stare, dadea fuga repede la bancomat sa mai scoata 4500.
    Prostovani astia de la Renault. Parerea mea. Skoda si-a facut reclama proasta, iar Renault trebuia doar sa stea si sa priveasca. Eventual sa scoata in evidenta obrazul gros al concurentei.

Trimite un comentariu