Skip to main content

1 August. Filmele indiene și coreene de pe Național TV atrag bugetele de publicitate de la multinaționale

 

Lantul amintirilorPE RITMURI INDIENE. Național TV, televiziunea oamenilor de afaceri Ioan și Viorel Micula, ocupă locul șapte în topul stațiilor care au livrat cele mai mari volume de audiență pentru clienții publicitari, în primele șase luni ale acestui an. Cel mai mare client al canalului Național TV a fost European Drinks, compania fraților Miculascrie Forbes România.

Publicitate

Și alți mari advertiseri au consumat publicitate pe această televiziune (locul șase în topul audienței generale în luna iunie a.c.). Reclamele comandate de Unilever au acumulat 3.367 GRP'30 all urban în prima parte a acestui an, cu 332,6% mai mult decât în 2012. Cel de-al doilea mare client publicitar a fost Procter&Gamble (1.978 GRP'30 all urban). Anul trecut, P&G nu a consumat publicitate deloc pe Național TV.
Filmele indiene și coreene de pe Național TV atrag bugetele de publicitate de la multinaționale


SPOTURI PE FACEBOOK. Compania Facebook plănuieşte să introducă spoturile publicitare similare celor difuzate de televiziuni, o strategie care ar urma să aducă reţelei de socializare venituri de aproximativ 2,5 milioane de dolari pe zi, potrivit unor surse apropiate companiei, scrie Mediafax.

Cea mai mare reţea de socializare din lume, care are în prezent 1,15 miliarde de utilizatori, încearcă să spargă monopolul deţinut de reţelele de televiziune în privinţa bugetelor din publicitate.
Schimbări la Facebook: Reţeaua de socializare va introduce spoturile publicitare în stilul celor difuzate de televiziuni


MAI MULTĂ RECLAMĂ. Romtelecom a fost compania de comunicații cu cea mai mare creștere procentuală a volumului de publicitate TV în prima parte a acestui an: 95,8%. Ocupă locul șapte în topul general al clienților publicitari pe televiziune, scrie Forbes România.

Campaniile de publicitate TV derulate de Romtelecom au strâns 23.093 puncte de audiență all urban (Gross Rating Point - GRP), în primele șase luni ale acestui an. Volumul de audiență este mai mare cu 95,8% față de cel din aceeași perioadă a anului trecut. (Pe baza GRP-urilor, clienții publicitari cumpără spații de publicitate la televiziuni.)
Pe care televiziuni s-au văzut reclamele Romtelecom?


RETAILUL ȘI PUBLICITATEA. Flanco și Domo și-au intensificat campaniile de publicitate pe televiziuni, în prima parte a acestui an. Altex a consumat un buget de audiență TV la nivelul anului trecut. Dante Internațional, firma care operează magazinul online de IT, electronice și electrocasnice a acumulat cel mai mare buget de audiență pe această nișă, potrivit Forbes România.

Companiile care activează pe segmentul comerțului de electrocasnice, electronice și IT&C au adunat în primele șase luni ale acestui an un volum total de 11.288 puncte de audiență (Gross Rating Point) pe televiziuni.
Publicitatea pentru retailul de electrocasnice și IT&C s-a dezmorțit pe TV


SCHIMBARE DE SEX. Sitcomul american „Two and a Half Men“/„Doi bărbaţi şi jumătate“ poate să îşi piardă „jumătatea“ din denumire, după ce Angus T. Jones, actorul care dă viaţă personajului Jake a hotărât să se concentreze asupra facultăţii, scrie Adevărul. Astfel, pentru sezonul al 11-lea producătorii sunt tentaţi să aducă în locul său un personaj feminin, în calitate de „fiică uitată“ a lui Charlie (Charlie Sheen).
Jake, personajul din serialul „Doi bărbaţi şi jumătate“, va fi înlocuit cu o „fiică uitată“


LIKE. Fiți la curent cu știrile și pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu