Skip to main content

19 August. Fricțiuni: Agerpres acuză EVZ de incorectitudine jurnalistică

 

agerpress-printscreenREACȚIE. Reprezentanții Agerpres au reacționat la un editorial scris de Dan Andronic în Evenimentul Zilei, în care menționa că agenția națională de presă este în slujba lui Victor Ponta, scrie DailyBusiness.ro.

Publicitate

 

"Consideram că o analiză corecta și echidistantă a prestației Agerpres ar fi trebuit să facă referire la o perioadă relevantă de timp (lunile iunie + iulie reflectă atât perioada 'de lucru' cât și perioada de concedii în aparatul public), nu doar '11 știri'. O asemenea analiza serioasa, dacă ar fi fost făcută, ar fi aruncat o lumină mai clară și corectă asupra activității agenției", au menționat reprezentanții Agerpres.

 

De asemenea, aceștia au menționat că EVZ a preluat o știre de la Agerpres fără o minimală menționare a sursei, așa cum ar fi fost corect din punct de vedere al deontologiei jurnalistice.

Agerpres acuza EVZ de incorectitudine jurnalistica


RECLAME PE KANAL D. Cea mai bogată lună cu publicitate la Kanal D, în prima parte a acestui an, a fost aprilie, când serialul de mare audiență Suleyman Magnificul se apropia de final. Lunile februarie și martie au adus mai multă publicitate la această televiziune decât mai și iunie. Tot din cauza lui... Suleyman, potrivit Forbes România.

 

În primele șapte luni ale acestui an, Kanal D a livrat clienților publicitari un volum de 109.118 puncte de audiență pe targetul comercial (Gross Rating Point – GRP’30), cu 34,2% mai mare decât cel înregistrat în aceeași perioadă a anului trecut.
Sezonalitatea publicității la televiziuni: Kanal D


RADIO SUPERMARKET. Radioul este suportul favorit de promovare al supermarketurilor și magazinelor. Volumul de reclame radio comandate în acest an de jucătorii din această categorie se ridică la nivelul anului 2012.

Magazinele – termen ce include supermarketurile, hipermarketurile și alte unități de retail - au comandat 43.300 reclame pe opt stații de radio, în primele șapte luni ale acestui an, potrivit studiului „Monitorizarea Investițiilor în Publicitatea Radio” (MIPR), realizat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT). Cifra este la nivelul anului 2012.

Cel mai mare investitor a fost Rewe România, operatorul rețelelor Penny Market și Billa, care a comandat 8.587 spoturi, în valoare brută de 2,91 milioane de euro (rate card). „Vizibilitatea” pe radio a fost explozivă: creștere de 268% în cazul numărul de spoturi, respectiv de 204% pentru volumul brut.
Rewe România, cel mai mare investitor în publicitatea radio din categoria magazinelor


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu