Skip to main content

Daily Mirror a lansat o campanie agresivă pentru a-i atrage pe cititorii The Sun, ziar care recent a intodus plata pentru conţinutul online

 

The Mirror web campaign
Sursa foto: The Guardian

Publicitate

The Daily Mirror a lansat o campanie agresivă de comunicare care mizeză pe avantajul conţinutului online gratuit, la care ziare precum The Sun au renunţat. Ziarul britanic speră ca în acest fel să atragă cele 27 de milioane de utilizatori care sunt în căutarea site-urilor gratuite de ştiri, scrie The Guardian.

Simon Fox, directorul executiv al societății-mamă Trinity Mirror, a declarat că ziarul Daily Mirror a lansat o campanie pe pagina de start Mirror.co.uk cu sloganul "Cele mai bune lucruri în viaţă sunt gratuite", pentru a-i atrage pe utilizatorii nemulțumiți de faptul că site-ul The Sun nu mai este gratuit.

Fox a adăugat că societatea a beneficiat de o creştere a cititorilor online după ce mai multe ziare au introdus plata pentru conţinutul lor online. Acesta a mai subliniat faptul că traficul ediţiilor online ale unor ziare precum Times şi Sunday Times a scăzut cu 90% după ce acestea au introdus plata pentru conţinutul online.

Publicaţia The Sun, cel mai vândut ziar din Marea Britanie, a introdus, ieri, o taxă pentru accesarea conţinutul său online, după cum a anunţat BBC.co.uk.

Versiunea online a publicaţiei, denumită Sun+, poate fi accesată contra unei taxe de 2 lire sterline pe săptămână. Site-ul oferă abonaţilor posibilitatea de a testa noua versiune, la preţul de o liră pe lună.

Pentru a cumpăra versiunea pe hârtie, cititorii tabloidului The Sun trebuie să plătească 3,20 de lire pe săptămână.

Site-ul The Sun este accesat în prezent de circa 1,7 milioane de utilizatori zilnic, în timp ce tirajul zilnic al publicaţiei pe hârtie este de 2,3 milioane de copii.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu