Skip to main content

10 Septembrie. Radio România Cultural, acuzat că a negat Holocaustul românesc

 

Sursa foro: Mediafax
Sursa foro: Mediafax

Publicitate

REACȚIE. Centrul pentru Monitorizarea și Combaterea Antisemitismului din România (MCA) transmite printr-un comunicat de presă că Radio România Cultural "a promovat imaginea Mișcării Legionare și a mareșalului Ion Antonescu, ca entități care nu ar fi avut nici o legătură cu antisemitismul și cu crimele comise împotriva evreilor", în cadrul emisiunii "Memoria Secolelor" din 17 august. "Solicitam Procuraturii Generale să se autosesizeze asupra încălcării legislației în vigoare comisă în acest caz de postul de radio România Cultural", se arată în comunicatul remis HotNews.ro.

"În emisiunea 'Memoria Secolelor', cu Gabriela Vasilescu, difuzată pe data de 17 August 2013, postul de Radio România Cultural a promovat imaginea Mișcării Legionare și a mareșalului Ion Antonescu, ca entități care nu ar fi avut nicio legătură cu antisemitismul și cu crimele comise împotriva evreilor", informează Centrul pentru Monitorizarea si Combaterea Antisemitismului din Romania (MCA).
Centrul pentru Monitorizarea si Combaterea Antisemitismului din Romania cere Procuraturii Generale sa se autosesizeze intr-un caz de negare a Holocaustului Romanesc la Radio Romania Cultural


POVEȘTILE TINERILOR PUBLICITARI. Alexandra Iordăchescu, Communications Manager Procter & Gamble Balkans la ageniția Starcom MediaVest Group, povestește cum a intrat în publicitate. Interviul este parte a unei serii de povești spuse de tineri publicitari, găzduite de Forbes România.

Alexandra Iordăchescu: „Primul meu contact cu publicitatea a fost în timpul liceului. Aveam un abonament la British Council și am descoperit secțiunea de „Advertising” a bibliotecii, mai exact o carte scrisă de David Ogilvy.
În timpul facultății, am continuat să citesc cărți în domeniu, iar în anul IV am văzut un anunț de angajare la Mindshare. Nu știam exact ce ar presupune să lucrez într-o agenție de media, însă mi s-a spus că trebuie să-mi placă publicitatea și Excel-ul.
Pasul cel mare a fost făcut când am venit la Starcom, unde am început să fac strategii de comunicare pentru Procter&Gamble. Era altceva, mult peste cifrele și Excel-urile, care și acum îmi plac”.
Alexandra Iordăchescu: „Dacă îți faci jobul cu pasiune, succesul vine de la sine”


PUBLICITATE ȘI ELECTRICITATE. Bogdan Enoiu, seful McCann Worldgroup Romania, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare de pe piata locala, a preluat integral acțIunile Helios Strategia Franta, companie alături de care publicitarul a investit 4 milioane de euro într-un parc fotovoltaic în localitatea Buda, din județul Prahova.

Parcul fotovoltaic are o putere de 2,5 MW și a fost pus în funcțiune în luna martie 2013.
Negocierea preluării procentului de 45% deținut de Helios Strategia Franța a durat peste șase luni.
Bogdan Enoiu, seful McCann Worldgroup, a preluat integral un parc fotovoltaic din Prahova


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu