Skip to main content

26 Septembrie. Ordonanța care a fracturat publicitatea

 

Publicitate in statii ratbb

Publicitate

EFECTE. „Forbes România” arată cum așa-numita „Ordonanță Voiculescu” a afectat bugetele de publicitate TV în luna aprilie. Ordonanța a fracturat cursul firesc al investițiilor publicitare în funcție de sezonalitate.

În primele momente, agențiile de media și clienții lor au intrat în panică. Deși contractele de publicitate aflate în derulare n-au avut de suferit pe moment, la nivel mental, piața de publicitate s-a gripat. Blocajul s-a produs din cauza neclarităților Ordonanței privind modalitatea prin care clienții pot cumpăra publicitate TV, în absența intermediarilor (agențiile de media).

În luna martie, cele mai importante nouă televiziuni generaliste și de știri au livrat clienților publicitari un volum de 115.502 puncte de audiență pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani). În luna următoare, când a apărut ordonanța, iar panica și nemulțumirile au cuprins piața, consumul de publicitate TV a scăzut cu 10,6% față de martie. În mod normal, în aprilie, lună premergătoare Paștelui Ortodox, volumul de publicitate ar fi trebuit să crească pentru a încuraja consumului populației în preajma sărbătorii (începutul lunii mai).
Ordonanța care a fracturat publicitatea


REACȚIE. Acţionarul majoritar al Realitatea Media, Cozmin Guşă, spune că societatea nu va intra în faliment decât dacă nu va mai fi finanţată, iar judecătorii nu vor aplica legea, scrie Evenimentul zilei.

Lupta care se duce acum prin tribunale între creditorii societății Realitatea Media, care deține postul de televiziune Realitatea TV, își are rădăcinile în modul ineficient în care au fost gestionate, de-a lungul timpului, resursele financiare ale companiei, a declarat Cozmin Gușă, actualul acționar majoritar al Realitatea Media.
Finanţările lui SOV au fost tocate de directorii de la Realitatea Tv


CU PATRIARHIA LA TVR. Instituţiile vor vor avea proiecte comune cu caracter cultural, educaţional şi social. Preşedintele-Director General al TVR, Claudiu Săftoiu şi Patriarhul României, Preafericitul Părinte Daniel vor semna un Protocol de cooperare între cele două instituţii, scrie Evenimentul zilei. Evenimentul va avea loc mâine, ora 11.00, în Sala Consilium din Palatul Patriarhiei şi va fi transmis în direct pe TVR 1 şi TVR News.
TVR şi Patriarhia Română semnează un Protocol de cooperare


DESPRE BUSINESS-UL DE PR. Agențiile de comunicare care în ultimii ani au practicat prețuri foarte mici pentru serviciile oferite renunțând adesea la profit vor eșua, a declarat pentru Wall-Street.ro, Cristi Cretan, directorul general al Grayling România, una dintre cele mai mari companii de relații publice și public affairs de pe piața locală, cu o cifră de afaceri de 1,6 milioane de euro anul trecut.

Pe de alta parte, fee-urile de consultanta au reprezentat in jur de 1,3 milioane de euro din cifra de afaceri a companiei de circa 1,6 miilioane de euro pe anul trecut, restul fiind sume pentru realizarea de evenimente ori diverse produse de PR.
Cretan, Grayling: Agentiile care se bazeaza pe preturi de dumping si renunta la profit vor da chix


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • petrus esti prost ca noaptea. ordonanta cu are legatura cu voiculescu. are legatura cu alexandrescu, cu tanasescu, cu mucichescu. adica cu toti locotenentii lui voiculescu disperati sa faca mai multi bani si sa il binedispuna pe stapan. pe de alta parte nu e rau ca patronii agentiilor de media sunt obligati sa mai reduca putin din multele spagi pe care le luau. problema e ca asa cum se intampla la noi in tara, mereu se gasesc portite de scapare. in acest moment multe agentii au luat mandat de la client si tot ei se ocupa de tranzactii.
  • Ordonanta privind modalitatea prin care clientii pot cumpara publicitate TV nu are nici o legatura cu Voiculescu.

Trimite un comentariu