Skip to main content

5 Septembrie. Zaharescu, purtătorul de cuvânt al Guvernului, numit membru în Consiliul de Administraţie al E.On Gaz Distribuţie

 

andrei-zaharescu-2-1ANDREI ZAHARESCU, MEMBRU ÎN CONSILIUL DE ADMINISTRAȚIE AL E.ON GAZ. Andrei Zaharescu, purtătorul de cuvânt al Guvernului, a fost numit membru în Consiliul de Administraţie al E.On Gaz Distribuţie, companie la care şi statul român deţine acţiuni, prin Ministerul Economiei, scrie pe blogul său jurnalistul Cătălin Priscariu, citat de Adevărul și HotNews.ro.

Publicitate

Jurnalistul notează pe blogul său că Zaharescu nu are expertiză în domeniu, el având studii de actorie, a fost sufleur la teatru şi, apoi, om de TV, ultimul post ocupat în presă fiind cel de prezentator la Observatorul de noapte al Antenei1. În mai 2012, premierul Ponta l-a numit purtător de cuvânt al Guvernului.

Decizia de numire în funcţia de membru în Consiliul de Administraţie al E.On Gaz Distribuţie a fost publicată în Monitorul Oficial.  Mandatul lui Zaharescu la E.On Gaz Distribuţie este de patru ani.


GÂDEA CERE PARLAMENTULUI SĂ APERE ANTENA 3. Directorul de la Antena 3 acuză DNA că vrea să atragă forţat jurnaliştii în dosarul RCS&RDS, scrie Evenimentul zilei.
Într-o scrisoare trimisă preşedintelui Camerei Deputaţilor, Valeriu Zgonea, Mihai Gâdea acuză DNA de "încercările de destabilizare" ale Antenei 3, prin "atragerea forţată într-un dosar în care jurnaliştii angajaţii şi conducerea postului NU au nicio implicare". Este vorba de dosarul de şantaj RCS&RDS.

"Considerăm că este o măsură de îngrădire a libertăţii presei într- o perioadă critică pentru România: la un an de la referendumul naţional şi cu un an înainte de alegerile prezidenţiale din 2014", scrie Gâdea în documentul trimis pe 30 iulie, în posesia căruia EVZ a intrat.
EXCLUSIV EVZ. Gâdea cere Parlamentului să apere Antena 3


CLAUDIU LUCACI A RENUNȚAT LA POSTUL DE CONSUL PENTRU TVR. Claudiu Lucaci a renunţat la funcţia de consul general al României la New York şi îşi va desfăşura în continuare activitatea în Televiziunea Română, unde este coordonator cu atribuţii de Director Ştiri, scrie Mediafax.

Claudiu Lucaci a confirmat miercuri, pentru Mediafax, că a informat Ministerul Afacerilor Externe (MAE) cu privire la decizia sa.
"Am informat oficial, la începutul săptămânii, Ministerul Afacerilor Externe, care a făcut propunerea", a spus Claudiu Lucaci.
El a precizat că a trebuit să aleagă "cu părere de rău" între funcţia de consul general al României la New York şi activitatea sa de şef al Ştirilor TVR.
Claudiu Lucaci a renunţat la funcţia de consul general la New York şi va rămâne în TVR


CORINA DRĂGOTESCU, SERVICII CU ORA LA CONDULATUL DIN LOS ANGELES. Jurnalista Corina Drăgotescu, care a emigrat recent în Statele Unite, va lucra pentru consulatul României la Los Angeles, în calitate de ataşat de presă, scrie Evenimentul zilei. Informaţia a fost confirmată, pentru o publicaţie din SUA, de către consulul Eugen Chivu. Corina Drăgotescu a precizat pe pagina ei de Facebook: "Am o colaborare locală, cu ora, cu Consulatul din Los Angeles să reflectez acţiunile din comunitatea de români din California". Ea a susţinut că rămâne şi jurnalist RTV, în această perioadă, şi că ar fi absolvit "cursuri de securitate şi relaţii internaţionale".
Ministerul de Externe a precizat, la solicitarea Evenimentului Zilei, că jurnalista Corina Drăgotescu are un contract de prestări servicii cu consulatul din Los Angeles, începând cu 1 august 2013.
Corina Drăgotescu, servicii cu ora pentru consulatul din Los Angeles


CELE MAI URMĂRITE SPOTURI TV ÎN IANUARIE. Spotul pentru Petrom din campania „Fabricat în Țara lui Andrei”, difuzat pe 29 ianuarie a.c., la finalul „Știrile Pro TV”, a fost cel mai urmărit în luna respectivă: 1.658.000 de telespectatori la nivel urban (15,8% rating), scrie Forbes.ro.
Din primele șase reclame cu cea mai mare audiență, care au fost difuzate în luna ianuarie, patru au fost pe Pro TV și două pe Antena 1.

Pe locul secund în clasamentul audienței s-a plasat un spot pentru iaurtul Sana Napolact, pe 16 ianuarie, în primul calup publicitar după „Știrile Pro TV”. Acesta a avut o audiență de 1.578.000 telespectatori din mediul urban (15% rating).
Pe treapta a treia a fost văzut un spot pentru Orange (Prepay), difuzat pe Antena 1, pe 3 ianuarie, în timpul filmului românesc „Pistruiatul”: 1.527.000 telespectatori (urban).
Cele mai urmărite reclame TV în ianuarie 2013


BUGETELE DE PUBLICITATE ALE RMGC PE RADIO. Compania Roşia Montana Gold Corporation a comandat 1.349 de reclame pe posturile de radio, în ultimii trei ani și jumătate, conform monitorizării Afla Cont, citate de Forbes.ro. Cel mai intens „bombardament” radio a fost în 2011, când au fost difuzate 739 de spoturi în valoare brută de 426.052 euro (rate card).

În primele șapte luni ale acestui an, Roşia Montana Gold Corporation (RMGC) a beneficiat de 150 de reclame radio, reprezentând 61.146 euro (rate card), potrivit monitorizărilor Alfa Cont.
Radiourile pe care s-au derulat campaniile de promovare au fost: Radio ZU (20.592 euro), Kiss FM (17.415 euro), Europa FM (13.559 euro), Radio 21 (6.952 euro) și Guerrilla (2.628 euro). Toate cifrele reprezintă bugete calculate pe baza tarifelor-listă de publicitate.
Radiourile care „s-au lipit” de bugetele de publicitate ale firmei Roşia Montana Gold Corporation


BANNERELE DEȚIN SUPREMAȚIA PE ONLINE. Bannerele standard rămân cele mai populare formate de publicitate online din Europa Centrală și de Est, însă media cea mai ridicată a ratei de click este înregistrată de bannerele de tip Preroll, Toplayer și Interstițial, conform studiului AdMonitor derulat de Gemius, citat de Wall-Street.ro.

Bannerele standard sunt folosite în 84% din totalul campaniilor online din Europa Centrală și de Est. Bannerele standard sunt frecvente și în Croația, Slovacia și Republică Cehă. Singurele excepții sunt Polonia și Ucraina, unde ponderea campaniilor care folosesc acest tip de format este mai mică decât media întregii regiuni (84%).
Cu toate acestea, conform studiului, bannerele de tip Preroll, Toplayer și Interstițial sunt cele care înregistrează rata de click cea mai mare.
Cele mai populare formate de publicitate online din Europa Centrală și de Est


KEVIN SPACEY, DESPRE INDUSTRIA MEDIA. Într-un discurs susținut la Edinburgh Television Festival, cunoscutul actoru Kevin Spacey a amintit despre serialele ”Game of Thrones” și „Breaking Bad” ca exemple de succes, dar a criticat conservatorismul din industria media americană, scrie Evenimentul zilei.

Televiziunea a intrat într-o nouă eră de aur, difuzând drame de calitate precum Mad Men, Game of Thrones, Homeland și Breaking Bad, a declarat unul dintre cele mai mari staruri de la Hollywood, citat de publicațiile britanice „The Telegraph” și „The Guardian”.
Kevin Spacey: Televiziunea a intrat într-o nouă eră de aur, iar publicul preia controlul asupra media

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Pai daca nu se cere studii de specialitate ma bag si eu...insa stirea cu dna Dragotescu Corina mi se pare cea mai interesanta...va lucra pentru consulatul României la Los Angeles, în calitate de ataşat de presă...deci pentru MAEul Guvernuli Ponta...nu credeti ca ar trebui acordata o atentie speciala cazului!?
  • La noi in tara actorii sunt cei mai importanti oameni. La toate posturile de stiri, mai ales A3, se invita aproape zilnic actori care sunt consultati in orice problema, de la relatii internationale pana la fizica cuantica. In plus, daca au peste 50 de ani, devin automat comori nationale.
  • Cel mai cinstit guvern, asa-i? Eu as adauga si cel mai incompetent si mincinos guven. In rest, ce mai faceti voi USL-istilor, totul e-n regula?
    PS: Adrian Sarbu l-a dat afara pe Zaharescu (facea emisiunea de dimineata in vremea aceea) pentru ca lua spaga de la invitati. Deci buna mutare a stupidului Ponta
  • Doamne in ce tara traim! Ponta a ajuns sa puna un licentiat in actorie purtator de cuvint la guvern si acum il pune si la Distrigaz!!!E clar ca nu va face altceva decat figuratie.De ce oare am o senzatie de voma?

Trimite un comentariu