Skip to main content

A început războiul tabloidelor. Acces Direct conduce după-amiaza. Nopțile se împart între WowBiz și Capatos.

 

Telecomanda Kantar peoplemeter 2

Publicitate

Emisiunile-tabloid au început sezonul în forță. După primele trei zile de desfășurare, seara îi aparține Simonei Gherghe, cu Acces Direct, în timp ce noaptea s-a împărțit între Un show păcătos (Antena 1) și WowBiz (Kanal D).

Paginademedia.ro prezintă audiența emisiunilor-tabloid din ultima trei zile. 

La Măruță contra Acces Direct

Prima ediție, de luni, segmentul 17.30 - 19.00 a fost dominat de Acces Direct. Emisiunea moderată de Simona Gherghe a fost urmărită, în medie, de un milion de telespectatori din toată țara, dintre care 670.000 erau din mediul urban. Emisiunea de pe Pro TV, care și-a schimbat numele din Happy Hour în La Măruță a avut aproximativ jumătate din audiența Simonei Gherghe.

A doua ediție, de marți, 3 septembrie, cele două emisiuni-tabloid s-au apropiat în audiențe. Acces Direct a scăzut în timp ce La Măruță a urcat simțitor. Simona Gherghe a atras 920.000 de telespectatori din toată țara, iar la Măruță a fost urmărit, tot la nivel național, de 874.000 de persoane, în fiecare minut.

La a treia ediție, care a fost difuzată ieri, Simona Gherghe s-a distanțat din nou de Măruță. Acces Direct a avut cea mai bună audiență a ultimelor trei zile, o medie de 1,2 milioane de privitori din toată țara. Dintre aceștia, 772.000 de persoane erau din mediul urban. La Măruță, în schimb, a fost urmărit de 622.000 de persoane din toată țara, dintre care 363.000 erau din mediul urban.

WowBiz contra Un show păcătos

La tabloidele de noapte, primele două seri au fost ale Kanal D, însă miercuri seara a Capatos a fost la putere.

WowBiz a întregistrat în prima ediție, de luni, 665.000 de telespectatori din toată țara, dintre care 400.000 erau din mediul urban. Emisiunea lui Mădălin Ionescu a fost la o distanță confortabilă de competiție. Un show păcătos a aut, tot luni, o medie de 415.000 de telespectatori, la nivel național.

În cea de-a doua ediție povestea s-a repetat. WowBiz a condus seara detașat, fiind urmărit de 702.000 de persoane din toată țara, dintre care 449.000 erau de la orașe. Capatos a avut puțin peste jumătate de milion de telespectatori.

În cea de-a treia ediție, rolurile s-au inversat. Capatos a avut o creștere spectaculoasă față de celelalte două zile. Emisiunea de pe Antena 1 a avut o medie de 906.000 de telespectatori din toată țara. Una din explicațiile creșterii poate fi faptul că emisiunea a fost precedată de un interval orar în care Antena 1 a avut audiențe foarte bune după cum paginademedia.ro a scris aici.

Audiența posturilor de televiziune pe intervalul de intersecție al emisiunilor-tabloid, la nivel NAȚIONAL

  Luni, 2 septembrie   Marti, 3 septembrie   Miercuri, 4 septembrie  
Acces Direct 1.035.000 de persoane (5,4% rtg) 920.000 (4,8%) 1.248.000 (6,6%)
La Maruta 548.000 (2,9%) 874.000 (4,6%) 622.000 (3,3%)
WowBiz 665.000 (3,5%) 702.000 (3,7%) 442.000 (2,3%)
Un show pacatos 415.000 (2,2%) 510.000 (2,7%) 906.000 (4,8%)

Audiența posturilor de televiziune pe intervalul de intersecție al emisiunilor-tabloid, la nivel URBAN

  Luni, 2 septembrie   Marti, 3 septembrie   Miercuri, 4 septembrie  
Acces Direct 676.000 de persoane (6,4% RTG) 648.000 (6,2%) 772.000 (7,4%)
La Maruta 351.000 (3,3%) 536.000 (5,1%) 363.000 (3,5%)
WowBiz 400.000 (3,8%) 449.000 (4,3%) 219.000 (2,1%)
Un show pacatos 260.000 (2,5%) 355.000 (3,4%) 512.000 (4,9%)

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Ok, atunci cele 2 target-uri, urban si national nu conteaza:))) Si de ma faci prost? Daca nu sunt obsedat sexual ca domnul Cacapatos si majoritatea teledpectatorilor sai inseamna ca sunt prost? Daca imi provoaca sila sa ma uit la facaturi ordinare, la regii puse in scena cu"actori" analfabeti, murdari, penibili, inseamna ca sunt prost?!?:)))) Si Diaconescu era candva in top, si uite unde a ajuns..
  • Cred ca e mult prea devreme pentru "santajisti" sa cante "victorie" .Sezonul e abia la inceput iar lumea stie deja cine, ce si cum face televiziune.Wowbizz si La Maruta sunt emisiuni la care nu iti e rusine sa spui ca te-ai uitat:))
  • Eu cred ca n-ar trebui ca obsedatii sexual ce se uita la Cacatos, respectiv la martaloaga de gherghr:))) ar trebui sa bata din palme:))) Sezonul e abia la inceput. Romanii stiu cine, xe si cum face televiziune. WowBizz si La Maruta sunt emisiuni la care toti dezaxatii, curvele nasoale si nespalatii invitati la Cacapatos si Gherghe viseaza sa ajunga:)))
  • Tocmai ca nu prea e. Uita-te mai sus, la comentarii, la adaugarea iuliei bunea. Si aseara, bataia a foat la fel. Wow biz a cistigat la mustata, doar in prima zi. Era lumea curioasa de cum macane pestrita. Apoi, s-au dumirit. Si, atentie, turcii se raporteaza tot la segmentul 18 - 49, urban. Adica, publicul comercial. Au mortu' pe masa, in redactie.
  • Ca de obicei Antena 1 pe primul loc. E putin dubios ca Un show pacatos este sub wowbiz, asta nu prea se intampla...Oricum sa nu se obisnuiasca cu locurile astea ca nu or sa tina prea mult...
  • Multumesc, iulia! Asa mai veniti de acasa. Urmatorul pas ar fi sa puneti si cota de piata, mult mai importanta decit rating-ul. Mai ales la topurile lunare. Un top facut in functie de cota de piata, adica in functie de numarul celor care se uita efectiv la televizor, este mult mai realist decit cel bazat pe rating-uri. Caci, una e sa faci 5 rating, in prime time, (adica slab)si alta la miezul noptii, cind 5 rating inseamna enorm. Iar cota de piata la ora aia e mai mare decit la x factor sau dansez pentru tine. Atunci veti fi cu adevarat profi. Dar, sa o luam cu pasi mici.
  • Iata si audientele pe comercial:

    Comercial (18 - 49), pe tronsonul de intersectie Acces Direct – La Maruta:
    2 septembrie – Antena 1 – 4.8% rating, Pro TV – 3.7% rating
    3 septembrie – Antena 1 – 5.4% rating, Pro TV – 4.6% rating
    4 septembrie – Antena 1 – 6.2% rating, Pro TV – 3.9% rating

    Comercial (18 - 49), pe tronsonul de intersectie Un show pacatos – WowBiz:
    2 septembrie – Kanal D – 3.5% rating, Antena 1 – 2.8% rating
    3 septembrie – Antena 1 – 4.2% rating, Kanal D – 3.3% rating
    4 septembrie – Antena 1 – 5.1% rating, Kanal D – 1.8% rating
  • Sa eviti target-ul dupa care se ghideaza toata industria media si cea de publicitate, nu e nici logica, nici matematica. E doar prostie. In cazul tau. Si ticalosie, in cazul lui obae, pentru ca protejatii lui ies prost. Asa cum au iesit si ieri, in cea de-a patra zi, de la debutul noilor sezoane: gherghe si capatos, lideri pe ce target vrei tu, marutza si madalin praf si pulbere. Pe madalin deja il bat prima tv si antena 3. E cam pestritza situatia.

Trimite un comentariu