Skip to main content

Campania Gândul "Why Don't You Come Over?", premiată cu aur la Ad Stars 2013

 

campania gandulCampania "Why Don't You Come Over?" lansată de Gandul.info a fost premiată cu aur la festivalul Ad Stars 2013, la secțiunea PR.

Publicitate

Juriul  de la secțiunea PR a fost condus de Rafe Ring, CMO al Global Insights Group.

Campania Gândul a mai fost selectată pe lista scurtă în același festival la încă trei categorii: Effectiveness, Direct și PSA (Public Service Announcements).

Alte campanii premiate cu numeroase trofee prestigioase anul acesta au fost "Bridge of Life" pentru Samsung Life Insurance din Coreea de Sud și "My blood is red and black" pentru Hemoeba/Esporte Club Victoria din Brazilia.

Performanța din Asia vine la câteva luni după cele două titluri de Finalist, obținute în cadrul Cannes Lions, cel mai important festival de publicitate din lume, tot în secțiunea Public Relations.

Despre Ad Stars

Ad Stars este unul din festivalurile de publicitate importante la nivel mondial, adunând anul acesta peste 12.000 de înscrieri din 59 de țări. Este singurul festival generalist care premiază câștigătorii premiilor Grand Prix cu cecuri în valoare de 10.000 USD.

An de an, festivalul a reușit să aducă în juriu nume de prestigiu, în 2013 cea mai de seamă personalitate fiind legendarul publicitar francez Jacques Seguela, Vice President & Chief Creative Officer, Havas Worldwide.

Despre campania "Why Don't You Come Over?"

Inițiată de GMP Advertising și Gândul și continuată cu ajutorul Webstyler, campania ”Why Don’t You Come Over?” a pornit ca un răspuns prompt și plin de umor la campania ”You won't like it here!”, plănuită de guvernul britanic.

Inițiativa, popularizată de The Guardian, se adresa românilor și bulgarilor, pentru a-i determina pe cetățenii celor două state să nu vină în Marea Britanie începând cu 1 ianuarie 2014 când se vor ridica restricțiile pe piața muncii. În doar două săptămâni, campania s-a răspândit în întreaga lume și a arătat străinilor ca românii pot fi și subiectul unor știri pozitive în media internațională.

Sute de publicații din întreaga lume, inclusiv cele mai prestigioase titluri americane și europene precum Time Magazine, Boston.com, Financial Times, The Economist, The Independent, El Mundo, Le Figaro, El Pais, Der Spiegel, The Huffington Post, agenții de presă ca Reuters și Associated Press și posturi TV și radio cum ar fi BBC, Channel 4, Arte și ZDF au menționat gratuit campania.

Parlamentarul laburist Keith Vaz, șeful comisiei pe probleme de imigrație din Parlamentul Britanic a menționat campania în Parlamentul Regatului Unit și a venit să discute cu autoritățile române. Jurnaliștii de la Daily Mirror au venit în România și au mărturisit în articolele lor că toate mesajele Gândul despre România sunt cât se poate de adevărate.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu