Skip to main content

DolceSport, audiență aproape cât Pro TV cu meciul Schalke-Steaua. Digi nu e măsurat, dar categoria Alții a explodat în timpul meciului

 

FOTBAL:STEAUA BUCURESTI-LEGIA VARSOVIA 0-0,PLAY OFF LIGA CAMPIONILOR (21.08.2013)
Foto: Laurențiu Mich, Mediafax Foto

Publicitate

Doar două posturi au transmis partida Schalke – Steaua (0-3): DigiSport (canal al RCS) și DolceSport (Romtelecom). Ce s-a întâmplat cu audiențele în timpul partidei?

Paginademedia.ro vă prezintă cifrele:

Dolce Sport, canal cu audiențe măsurate, a avut cu meciul de fotbal o audiență aproape egală cu a ProTV-ului: aproape 800.000 de români pe minut s-au uitat la Schalke-Steaua pe Dolce. Dintre aceștia, aproape 250.000 erau din orașe.

DigiSport nu este măsurat, drept pentru care este inclus în categoria Alții. Aseară, cu meciul Stelei, audiența pe această categorie a explodat: aproape 2,3 milioane de români în fiecare minut erau trecuți în dreptul Others (ceea ce înseamnă că urmăreau alte canale decât cele măsurate, printre care și DigiSport). Cifra este de aproximariv trei ori mai mare decât înregistra categoria în urmă cu o săptămână.

Practic, unul din patru români care se uitau la televizor aseară se uitau la alte posturi decât cele care au date de audiență (25% cotă de piață pe categoria alții).

Ce au avut celelalte posturi pe intervalul partidei:

  • Antena 1: filmul Capcană pentru părinți și Un show păcătos
  • Pro TV: Patru nunți și o provocare, Știri și Spartacus
  • Acasă: telenovela Îngeri pierduți, PoveȘtiri de noapte și Cancan.ro
  • Prima TV: Cronica cârcotașilor și Trăsniții

Audiența posturilor TV miercuri, 18 septembrie, pe intervalul partidei Shalke – Steaua, la nivel NAȚIONAL:

NATIONAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
Others (Altii) 2.291.000 12 25.9
Antena 1 871.000 4.6 9.8
Pro TV 854.000 4.5 9.7
Dolce Sport 762.000 4 8.6
Acasa 521.000 2.7 5.9
Prima TV 476.000 2.5 5.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV miercuri, 18 septembrie, pe intervalul partidei Shalke – Steaua, în mediul URBAN:

URBAN   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
Others (Altii) 1.665.000 15.9 33
Antena 1 479.000 4.6 9.5
Pro TV 419.000 4 8.3
Antena 3 334.000 3.2 6.6
Acasa 265.000 2.5 5.3
Dolce Sport 237.000 2.3 4.7
Prima TV 236.000 2.3 4.7
Kanal D 199.000 1.9 3.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Mai priveste o data clasamentul si ai sa constati, "cu stupoare" pentru tine, ca Antena 1 a fost pe primul loc, daca scoatem audienta "altii". Iar in audienta "altii" intra mai multe canale tv. Eu unul sunt abonat RCS si nu m-am uitat la meci, chiar daca am 3 tv-uri in casa. In ceea ce priveste problema cu banii pentru digibox-uri ai mare dreptate, nu au mai adus box-uri HD de aproximativ 6 luni, cred si eu ca sunt intr-o gaura financiara mareee RCS-ul.
  • Digisport a fost nr 1 miercuri seara si asta deranjeaza multa lume...si, spre surprinderea ta, poate si a mea cind am remarcat, sunt citeva sute de romani care se aboneaza zilnic la RCS@RDS, cablu si satelit...
  • Trezeste-tetu la realitate,cand vezi cifrele!
    Banuiesc ca esti un antenist frustrate,pentru ca voi NICIODATA,nu ati avut asemenea ratinguri!

Trimite un comentariu