Skip to main content

MUTĂRI DE CONTURI. Cu ce agenții lucrează mall-ul Promenada și pateul Antrefrig

 

PROMENADA_EXTERIOR_02Două branduri și-au anunțat agențiile cu care vor lucra în continuare: noul mall Promenada și Antrefrig.

Publicitate

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare agențiile de publicitate care se vor ocupa de acești clienți.

Papaya Advertising, Godmother, OMD şi Rogalski Damaschin Public Relations sunt agenţiile partenere selectate de mall-u Promenada pentru campania de lansare și susținere a brandului în 2013.

Iar agenţia de relaţii publice GMP PR a fost selectată de către compania Hamé România pentru a gestiona comunicarea pe social media a brandului Antrefrig.

Cu ce se va ocupa fiecare dintre cele patru agenții selectate de Promenada

  • Procesul, desfăşurat pe o perioadă de două luni, a constat mai întâi în selectarea agenției de strategie și comunicare de brand, în urma căreia Papaya Advertising a fost desemnată câștigătoare.

Ulterior au fost selectate agenţiile de media, BTL, online şi PR.

  • Serviciile media buying și planning vor fi asigurate de către OMD
  • Godmother va coordona procesul de comunicare în mediul online şi BTL
  • Rogalski Damaschin Public Relations va fi responsabilă pentru comunicarea cu presa şi liderii de opinie.

Despre Promenada

Promenada, proiect situat la intersecţia arterelor Calea Floreasca, Şoseaua Pipera şi Str. Barbu Văcărescu, va fi inaugurat la data de 17 octombrie 2013 şi este dezvoltat de Raiffeisen evolution.

Despre noul cont din portofoliul GMP PR

GMP PR a fost aleasă în urma unei licitaţii desfăşurate vara aceasta, la care au participat mai multe agenţii de PR şi digital.

Brandul va fi prezent pe Facebook sub numele „Porcul Antrefrig” şi își va comunica cu fanii săi în același stil umoristic care l-a consacrat.

Despre GMP PR

La 3 ani de la înființare, departamentul de social media al GMP PR are un portofoliu de peste 10 clienți, a implementat peste 30 de campanii de comunicare.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu