Skip to main content

Suleyman a recucerit seara de luni pe două fronturi: național și urban. Nu și pe publicul comercial

 

Suleyman_Magnificul_libertatea

Publicitate

Serialul Suleyman Magnificul a revenit lunea, de aseară, iar audiențele au plasat Kanal D pe prima poziție în clasament, la nivel național și la orașe. Pe publicul comercial, Suleyman a fost după Pro TV.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele de aseară:

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, Suleyman a fost urmărit de 1,6 milioane de români pe minut. Kanal D a avut un avans de aproape 300.000 de persoane în fața locului doi, ocupat de Pro TV.

URBAN. Suleyman a depășit un milion de orășeni în fiecare minut la difuzarea de luni seară. Pe locul următor a fost Pro TV, cu 730.000 de telespectatori din mediul urban.

COMERCIAL. Dacă la orașe și la nivel a fost pe prima poziție, Suleyman nu a reușit să „cucerească” și targetul comercial. La serialul de pe Kanal D s-au uitat, în fiecare minut, 359.000 de persoane între 18 și 49 de ani (6,4 rating pe targetul comercial).

Suleyman a fost pe locul doi, după Pro TV, care avea, în fiecare minut, 429.000 de telespectatori din zona comercială (7,7 rating).

Audiența posturilor TV luni, 16 septembrie, pe intervalul serialului Suleyman Magnificul, la nivel NAȚIONAL:

NATIONAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
Kanal D 1.620.000 8.5 17.3
Pro TV 1.343.000 7.1 14.3
Acasa 600.000 3.2 6.4
Antena 1 526.000 2.8 5.6
Prima TV 511.000 2.7 5.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV luni, 16 septembrie, pe intervalul serialului Suleyman Magnificul, în mediul URBAN:

URBAN   Nr. persoane   Rtg%   Share  
Kanal D 1.016.000 9.7 19.9
Pro TV 729.000 6.9 14.3
Antena 1 313.000 3.0 6.1
Antena 3 302.000 2.9 5.9
Acasa 250.000 2.4 4.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu