Skip to main content

22 Octombrie. Câţi abonaţi au The Times şi The Sunday Times după introducerea sistemului de taxare online

 

the-times-ipad-app2-o

Publicitate

BILANȚ. Cotidianul britanic The Times şi suplimentul său de duminică, The Sunday Times, care, în 2010, au introdus taxe de acces pentru consultarea versiunilor lor online, au anunţat recent că au 150.000 de abonaţi la conţinutul lor digital, scrie Mediafax.

În plus, versiunile tipărite ale celor două publicaţii au în prezent 200.000 de abonaţi, cu 50.000 mai mult faţă de iulie 2010, când a fost introdus sistemul de taxare pentru consultarea versiunilor online ale celor două ziare, informează blog.wan-ifra.org.
Publicaţiile The Times şi The Sunday Times sunt editate de compania News UK, controlată de magnatul media Rupert Murdoch.
Câţi abonaţi au The Times şi The Sunday Times după introducerea sistemului de taxare pentru conţinutul online


EVOLUȚIE. Agenția de publicitate Jazz Communication, o companie fondată anul trecut de Irina Pencea, Diana Benko și Valentin Suciu, va avea anul acesta o cifra de afaceri în jurul a 1,1 milioane de euro, în creștere cu 10% față de 2012, au declarat oficialii agenției pentru Wall-Street.ro.

“Pentru noi, 2013 fost cu siguranță mai stabil decât 2012. Dar asta este consecința directă a faptului că în 2012 a fost primul nostru an de activitate și cel în care abia ne dumiream cum să ținem barca pe apă. 2013 a fost un an al creșterii organice – ne-am dezvoltat mai mult în jurul clienților existenți și mai puțin din noi clienți. Ne-am consolidat echipa pentru a fi pregătiți tipului de proiecte ale clienților existenți”, a afirmat Irina Pencea, partener al companiei.
Jazz Communication: 2013 a fost anul cresterii organice. Ne-am dezvoltat mai mult in jurul clientilor existenti decat a celor noi


PUBLICITATEA PE TV. În primele nouă luni ale acestui an, consumul de publicitate TV s-a ridicat la nivelul anului trecut, înregistrând o creștere ușoară de 1,8%. Compania Procter&Gamble a fost cel mai mare consumator de publicitate TV, fiind urmată de Unilever și Orange, arată o analiză Forbes România.

Campaniile de publicitate pe piața TV au acumulat în primele nouă luni ale acestui an un volum de 1.310.594 puncte de audiență pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), cu 1,8% mai mare decât în aceeași perioadă a anului trecut. (Pe baza punctelor de audiență, Gross Rating Points – GRP`30, clienții publicitari cumpără timpi de publicitate la televiziuni.)
Publicitatea TV s-a menținut la nivelul anului trecut


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu