Skip to main content

31 Octombrie. ANALIZĂ FORBES: Nouă luni de publicitate care a întrerupt filmele

 

televizorCÂTĂ AUDIENȚĂ AU LIVRAT POSTURILE DE FILME. Volumul de audiență livrată de cele nouă televiziuni de filme din România pentru campaniile de publicitate comandate în primele nouă ale acestui an a crescut cu 11,3% față de aceeași perioadă a anului trecut. AXN, Film Café și Acasă Gold au înregistrat creșteri ale publicității, în timp ce Pro Cinema, Diva Universal și TCM au suferit pierderi, scrie Forbes.ro.
Nișa televiziunilor de filme a furnizat clienților publicitari 85.267 puncte de audiență (Gross Rating Points – GRP’30) pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani).
Canalul AXN a livrat cel mai mare volum de audiență de pe această nișă: 23.072 GRP’30 pe targetul comercial, cu 35,8% mai mare decât cel de anul trecut. Cel mai mare consumator de publicitate pe AXN a fost Unilever, cu 1.213 puncte de audiență (target comercial).
Pro Cinema, cel de-al doilea jucător pe această nișă, a înregistrat o scădere a volumului de audiență de 6,6%, furnizând un buget de audiență de 21.013 GRP’30 pe targetul comercial. Clienții publicitari importanți au fost: Vodafone (930 GRP’30), Unilever (881), Sandoz (808), Romtelecom (772) și Kraft Foods (704).
Televiziunea de filme Diva Universal, ce vizează în special publicul feminin, a avut un volum de 15.496 GRP’30, cu 10,9% mai redus decât cel de anul trecut.
Nouă luni de publicitate care a întrerupt filmele


Publicitate

FORBES A RUPT CONTRACTUL CU ZIRKON. Compania BP Publishing Media, care editează revistele Forbes România, UP by Forbes și Pap Tot, a reziliat contractul cu firma de abonamente Zirkon Media, scrie Forbes.ro.
Potrivit revistei Forbes, Zirkon Media “se face vinovată de încalcarea gravă și repetată a clauzelor contractuale”.
Oficialii Forbes își informează abonații că BP Publishing Media va gestiona în viitor întreaga activitate de abonare pentru titlurile Forbes România, UP by Forbes și Pap Tot.
BP Publishing Media a reziliat contractul cu firma de abonamente Zirkon Media


GHIDUL TV DIN EVZ SE MUTĂ JOIA. Ghidul TV din Evenimentul zilei îşi schimbă ziua de apariţie: de sâmbătă se mută joi, potrivit unui anunț făcut de ziar. Schimbarea a fost făcută “la cererea cititorilor ce au semnalat la redacţie că Poşta română nu le aduce abonamentele în zilele de weekend”, scrie EVZ.ro.
Astfel, începând de săptămâna viitoare, paginile destinate Ghidului TV,care până acum se găseau în ziarului de sâmbătă se vor muta în cuprinsul ziarului de joi.
Ghidul TV din EVZ îşi schimbă ziua de apariţie: de sâmbătă se mută joi!


THINKDIGITAL A LANSAT O NOUĂ COMPANIE. Grupul ThinkDigital - TDG, grup care deține în România ThinkDigital și ForestView, a anunțat ieri lansarea TailWind EMEA, o nouă companie specializată în vânzarea și achiziția programatică a spațiilor publicitare online, potrivit thinkdigital.ro. În plus, TDG a semnat un parteneriat cu AppNexus, care a ales TailWind ca partener în regiune.
Grupul ThinkDigital - TDG este un jucător important în piața de marketing digital din CEE si Sud-Estul Europei.
TDG – grup care detine in Romania ThinkDigital si ForestView – lanseaza compania TailWind EMEA si anunta parteneriatul cu AppNexus in peste 30 de tari


MASTERCLASS MARIANA NICOLESCO PE TVR 2. Tradiţionalele cursuri de măiestrie artistică oferite de soprana Mariana Nicolesco între o ediţie şi alta a Festivalului şi Concursului Internaţional de Canto "Hariclea Darclée" fac obiectul a patru emisiuni care vor fi difuzate în zilele de sâmbătă ale lunii noiembrie, de la ora 17.00, la TVR 2, scrie Mediafax.
Potrivit unui comunicat, primele două emisiuni sunt dedicate Bicentenarului naşterii lui Giuseppe Verdi şi Richard Wagner.
Masterclass Mariana Nicolesco, în zilele de sâmbătă ale lunii noiembrie, la TVR 2


FACEBOOK, ÎN CONTINUĂ ASCENSIUNE ÎN ROMÂNIA. Rețeaua socială Facebook a atras în doar patru luni circa 600.000 de noi conturi, scrie Wall-Street.ro, care citează datele oferite de Facebrands.ro.

Astfel, Facebook are în prezent 6,6 milioane de utilizatori în România, în creștere de la 6 milioane în iunie. Creșterea procentuală este de 10%.
Procentajul utilizatorilor în funcție de orașe s-a menținut față de luna iunie, 22% dintre ușeri fiind din București, Iași-ul scăzând ca pondere de la 4,3% la 3,8%.
În România sunt 8,9 milioane de internauți.
România socială: 600.000 de noi utilizatori Facebook în patru luni

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu