Skip to main content

Banii aruncați de suporterii Stelei ajung la Fundația Mihai Neșu

 

fundatia mihai nesu
Sursa foto: Realitatea.net

Publicitate

Miile de monede aruncate de suporteri înainte de a intra la meciurile jucate de FC Steaua București pe teren propriu în actualul sezon al UEFA Champions League (UCL) nu vor mai fi irosite, ci vor fi donate Fundației Mihai Neșu, în cadrul campaniei “Pentru tine o monedă, pentru ei un viitor”.

Campania este inițiată de Graffiti Social Work, Fundația BBDO Group România, și Kaleidoscope Proxmity, agenția de digital a grupului BBDO.

În cadrul campaniei, care debutează astăzi, la partida FC Steaua București - FC Chelsea de pe Național Arena București, suporterii sunt invitați să nu mai arunce monedele înainte de intrarea pe stadion, ci să le depună în dispozitivul de colectare special amenajat. Toți banii colectați vor fi donați Fundației Mihai Neșu pentru inițiative destinate ajutorării copiilor cu dizabilități.

Dispozitivul care colectează monede este amplasat în apropierea căii de acces pe National Arena dinspre Bd. Maior Coravu, la intrarea din fața sectoarelor VIP și va funcționa la cele trei partide jucate de FC Steaua București acasă în actualul sezon al UEFA Champions League (UCL): 1 octombrie (FC Steaua București – FC Chelsea); 22 octombrie (FC Steaua București – FC Basel), 26 noiembrie (FC Steaua Bucuresti – Schalke 04).

Totodată, donații se pot realiza și online, pe www.moneda-viitor.ro.

Cristian Pantazi, Managing Director Kaleidoscope Proximity,despre campanie:

“Pentru tine o monedă, pentru ei un viitor e acel mult căutat program care transformă risipa în câștig. A plecat de la un gând simplu, ușor de recunoscut de către orice suporter de pe orice stadion: înainte de intrarea la meci, ești obligat să arunci în afara stadionului toate monedele din buzunare. Multe, puține – îți par o risipă. Și sunt. Cu o medie de 50 de bani aruncați de un suporter și 45.000 de suporteri pe meci în cele 3 meciuri de Champions League ajungem la echivalentul a 15.000 de euro. Imens pentru o Fundație. Ne bucurăm că putem să îi ajutăm pe suporteri să vină în sprijinul organizației pornite de un model în fotbal dar și în viață – Fundația Mihai Neșu.”

Toți cei interesați să susțină cauza Fundației Mihai Neșu sunt invitați să acceseze www.moneda-viitor.ro.

Despre Grafffiti Social Work

Înființată în anul 2010, Graffiti Social Work este fundația grupului de comunicare BBDO Group Romania. Obiectivele fundatiei vizeaza atat educatia si sanatatea celor mici, cat si dezvoltarea industriilor creative din Romania (prin departamentul Graffiti Art Work).

Despre Kaleidoscope Proximity

Kaleidoscope Proximity este agenția de digital și direct marketing a grupului BBDO, lucrând pentru clienți ca Mercedes, SAB Miller, Bayer, BAT, Nestle, Wrigley, Microsoft.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu