Skip to main content

Campania Gândul „Why don`t you come over”, marele premiu la festivalul Golden Drum

 

campanie gandul
Campania "Why don't you come over?" realizată de GMP Advertising și Webstyler pentru Gândul.info a fost premiată cu Grand Prix în secțiunea Digital Campaigns la Golden Drum (Slovenia). La același festival a mai fost premiată campania Bucharest, not Budapest, pentru Rom, semnată de McCann Erickson.

Publicitate

A fost recompensată și o campanie Samus Social, la care au contribuit mai multe filiale ale Saatchi&Saatchi, printre care și cea din România. Este vorba despre campania în care mai mulți oameni de pe stradă au prezentat programul meteo, la Prima TV.

"Why don't you come over?" a venit ca un răspuns al Gandul.info, GMP Advertising și Webstyler intenția britanicilor de a stopa migrația  românilor în Marea Britanie, odată cu ridicarea restricțiilor de pe piața muncii în ianuarie 2014. În două săptămâni de la lansare, campania s-a răspândit în toată lumea, implicând activ sute de mii de români și generând peste 100 de apariții în presa internațională.

Studiu de caz al campaniei Why don`t you come over

McCann Erickson a fost premiată și ea la secțiunea Digital, cu aur, pentru campania Bucharest, not Budapest, realizată pentru batonul Rom. Campania și-a propus să elimine confuzia generată de asemănarea de nume dintre Capitala noastră și a Ungariei.

Studiu de caz Bucharest, not Budapest

Capturaţi-ecranul-complet-14.01.2013-170510.bmpO altă campanie premiată cu aur la Golden Drum și care a avut un ecou puternic în România și în întreaga lume a fost „Zilele Speranței", comandată de Samusocial, și în cadrul căreia oameni ai străzii au prezentat rubrica meteo la TV. În România, postul care a găzduit campania a fost Prima TV (detalii AICI).  La această campanie au contribuit Saatchi & Saatchi Romania/Russia/Serbia/Polonia.

Studiu de caz Samus Social

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu