Skip to main content

SEPTEMBRIE 2013 Divertisment. NextStar, emisiunea lunii septembrie

 

Dan Negru - Foto: Laurentiu Obae
Dan Negru - Foto: Laurentiu Obae

Publicitate

PRECIZARE. În prima variantă, datele WowBiz conțineau și două redifuzări din weekend, ceea ce a afectat media emisiunii. Conform cifrelor de audiență din tipul săptămânii (luni - vineri), emisiunea de pe Kanal D a fost peste Un show păcătos de la Antena 1. Tabelul, în text.

Grilele televiziunilor încep să revină la viață. Antena 1 a început deja noul sezon, în timp ce divertismentul Pro TV se lasă așteptat.

Primele patru emisiuni de divertisment din septembrie, la capitolul audiență, au fost ale Antenei 1.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiența emisiunilor de divertisment în luna septembrie.

  • Primele patru emisiuni din topul pe septembrie i-au aparținut Antenei. NextStar, emisiunea prezentată de Dan Negru, a fost show-ul lunii. Producția a avut o medie de peste un milion de telespectatori, la nivel urban. X Factor s-a poziționat imediat după emisiunea lui Negru, cu o medie de un milion de privitori.
  •  Emisiunea Ochii din umbră, de pe Kanal D, este pe locul cinci, cu o medie de 670.000 de telespectatori.
  • Pro TV este prezent în top zece cu două emisiuni, Patru nunți și-o provocare și La Măruță. Vocea României a avut în septembrie o singură ediție. Show-ul de talente a avut o medie de 1,3 milioane de telespectatori, la nivel urban.

Emisiunile-tabloid. WowBiz, în continuare peste Capatos

Acces Direct este peste concurentul său, La Măruță, la o distanță de puțin peste 100.000 de telespectatori. Emisiunea de pe Antena 1 a Simonei Gherghe a avut, în medie, 536.000 de telespectatori. La Măruță a fost urmărit de 427.000 de persoane.

Segmentul de noapte a fost al WowBiz. Un show păcătos, de pe Antena 1, a avut o medie de 304.000 de telespectatori. Competiția de pe Kanal D, Wow Biz a avut 328.000 de privitori în septembrie.

Audiența emisiunilor de divertisment în luna septembrie (media telespectatorilor la novel urban)

  Emisiune   Post   Nr persoane   RTG%  
1 Next Star Antena 1 1.071.000 10,2
2 X Factor Antena 1 1.068.000 10,2
3 Te cunosc de undeva Antena 1 829.000 7,9
4 iComedy Antena 1 703.000 6,7
5 Ochii din umbra Kanal D 670.000 6,4
6 Patru nunti si o provocare Pro TV 634.000 6
7 FamiliaDA Antena 1 542.000 5,2
8 Acces Direct Antena 1 536.000 5,1
9 Mireasa pentru fiul meu (Exit Show) Antena 1 452.000 4,3
10 La Maruta Pro TV 427.000 4,1
11 Roata norocului Kanal D 391.000 3,7
12 Pe banii parintilor Kanal D 381.000 3,7
13 Mireasa pentru fiul meu (dupa amiaza) Antena 1 360.000 3,4
14 Superbingo Metropolis Antena 1 356.000 3,4
15 Wow Biz Kanal D 328.000 2,7
16 Schimb de mame Prima TV 312.000 3
17 Un show pacatos Antena 1 304.000 2,9
18 Cronica Carcotasilor Prima TV 296.000 2,8
19 Paparazzi Kanal D 292.000 2,8
20 Mireasa pentru fiul meu (dimineata) Antena 1 246.000 2,3

Precizare - Producțiile din top au avut cel puțin două difuzări în luna septembrie

Alte emisiuni:

  • Mi-s de la țară - 269.000 de telespectatori (emisiunea a avut o singură ediție în septembrie)
  • Teo Show - 211.000 (2,1 rating)
  • Neatza cu Răzvan și Dani (Antena 1) - 194.000 (1,8)
  • Killer Karaoke (Prima TV) - 192.000 (1,8)
  • Faci față, faci bani (Kanal D) - 172.000 (1,6)
  • Te vreau lângă mine (Kanal D) - 160.000 (1,5)
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Cea mai frumoasa si pura emisiune este *Next Star*
    Ce poate fi mai pur si mai curat decst o emisiune pentru copii."NEXT STAR",isi merita rating-ul.
  • Softul de măsurare a audienței a dat aceste rezultate. Asta pentru că edițiile de sâmbătă și duminică nu sunt marcate ca reluări. Vom verifica și facem corectura care nu are nicio legătură cu Paginademedia.ro, ci cu modul în care emisiunile sunt trecute în sistemul de măsurare.
  • Atentie ! Wowbiz este peste Un show pacatos ! Studiul este greșit ! Rating-ul Wowbiz pe luna septembrie este de 3,1 , in timp ce pacatosii au obtinut 2,9. Ati bagat in studiu reluarile Wowbiz de sambata si duminica, ceea ce e grav si fără precedent !
  • In octombrie, Protvul va acapara primele locuri avind in vedere ca au lansat mai tirziu grila de toamna. De asemenea, si TVR e posibil sa urce.
  • Sint de acord, fiecare indicator are menirea lui, dar in cazul acestui top, unul chiar este mai important decit altul. Daca era un top al unor emisiuni programate pe acelasi interval orar, atunci indicatorii erau la fel de importanti. Dar asa, cind totul este luat la gramada, share-ul (cota de piata) unei emisiuni devine mult mai important. Pentru ca emisiuni din coada clasamentului tau, domina tronsonul lor orar, sint lidere de piata de ani de zile si au o cota de piata mult mai mare decit multe emisiuni "fruntase" din topul asta. Si, asa stind situatia, ar deveni chiar extrem de interesant sa adaugi si topul in functie de share. Nu te costa nimic, iar publicul tau ar aprecia faptul ca ii oferi informatia completa. Plus ca stirea ar deveni mult mai interesanta, cind se vor vedea diferentele uriase intre cele doua topuri.
  • Deci, in scurt timp,Antena 1va fi lider incontestabil.Pro Tv si Kanal D & satelitii, vor imparti garnitura de langa ciolan :-) Tigania nu tine, suntem totusi romani!
  • Draga Petrisor tu prezinti audienta de programele de divertisment obtinuta in conditii diferite de concurenta si la intervale orare diferite. Din start comparatia este gresita pentru ca pui in aceeasi oala la gramada toate show-urile. Top-ul tau este o speculatie fara relevanta ca si regulile pe care singur le-ai stabilit. De ce sa nu iei in considerare si Vocea Romaniei, chiar daca a avut o singura difuzare, este un show cu istoric si sigur va obtine cifre asemanatoare.
  • Fiecare indicator are importanta lui. In cazul de fata, aratam cati oameni s-au uitat, pe minut, la un program. Iar acest lucru il arata ratingul.
    Tot pe baza punctelor de rating se calculeaza si publicitatea.
    Share-ul sau cota de piata este relevant cand vorbim de emisiuni situate pe acelasi interval orar sau atunci cand se scoate in evidenta "puterea" unui program (data de cota de piata, adica de "felia" din public pe care reuseste sa o atraga).
    In cazul de fata, articolul este despre numarul de telespectatori, adica ratingul.
    Nu putem spune ca un indicator este mai important decat altul. Fiecare are menirea lui.
  • Ca de obicei, topurile de pe pagina de media, bazate doar pe rating. In toata lumea civilizata, cel care conteaza e share-ul, cota de piata a fiecarei emisiuni. Nu poti amesteca matinale, cu emisii de prime time, si cu late night show-uri. Emisiuni zilnice cu altele saptaminale, de week-end cu cele din zilele lucratoare. E nefiresc. Ia sa faca topul in functie de share. Se va vedea atunci cum "un show pacatos", de exemplu, cu 15 la suta share, bate majoritatea emisiunilor din prime time, din timpul saptaminii, din topul asta. Ala ar fi un top realist. Asta e pentru profani. E pacat ca pagina de media nu trece intr-o alta etapa de profesionalism.

Trimite un comentariu