Skip to main content

Publicis cumpără jumătate din acțiunile agențiilor grupului Leo Burnett

 

publicis

Publicitate

 

Grupul Publicis a anunţat semnarea unui acord final pentru creşterea participaţiei sale la un procent de 51% din capitalul agenţiilor afiliate: Leo Burnett&Target, Starcom MediaVest Group, Optimedia, The Practice şi iLeo.

Jean-Yves Naouri, Publicis Groupe COO & Executive Chairman - Publicis Worldwide: "Dezvoltarea pe pieţele aflate în creştere rapidă este o prioritate pentru Grup. Această tranzacţie este un punct de reper important şi o nouă dovadă a angajamentului nostru pentru Europa Centrală şi de Est, unde România reprezintă o piaţă-cheie."

Printre clienţii-cheie se numără: Avon Cosmetics, AXA Group, GlaxoSmithKline, Heineken, H&M, Kraft Foods, Novartis Sandoz, OMV Petrom, Procter & Gamble, Samsung, SanofiAventis.

În funcţie de aprobarea autorităţilor de reglementare, este preconizat ca tranzacţia să se încheie în primul trimestru al anului 2014.

Teddy C. Dumitrescu şi Stefan Iordache vor conduce în continuare operaţiunile din România în calitate de CEO. Management-ul companiilor rămâne neschimbat. În plus, Teddy C. Dumitrescu va îndeplini şi rolul de Country Chairman al Grupului Publicis în România.

Din punct de vedere operaţional, managementul va raporta către Tomasz Pawlikowski, Chief Executive Officer pentru Europa Centrală şi de Est - Publicis Worldwide.

“Sunt încântat că eu şi echipa mea ne vom alătura Grupului Publicis”, declară Ştefan Iordache, Chief Executive Officer şi Fondator al Leo Burnett&Target. “Avem mare încredere că acest proces va aduce beneficii importante clienţilor, echipei şi partenerilor noştri. Integrarea Leo Burnett, Starcom MediaVest Group, THE PRACTICE şi iLeo va spori mai mult competenţele noastre iar, printr-o gamă mai largă de resurse şi talente, ne va ajuta să furnizăm clienţilor noştri servicii inovative, de cea mai bună calitate, printr-o ofertă globală, integrată”.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu