Skip to main content

Puteți comanda de acum viitorul volum Primul an de publicitate, al lui Petre Barbu! Ce va conține cartea

 

Publicitate

PARTENERIAT. Povești din vremea când nimeni nu știa să facă publicitate în România, spuse de cei care au înființat primele agenții. Umane, dramatice, comice, surprinzătoare.

În ultima lună, Paginademedia.ro a publicat, în exclusivitate, fragmente din proiectul editorial Primul an de publicitate, aflat în pregătire. Volumul de interviuri este scris de Petre Barbu, jurnalist cu 19 ani de experiență în presa de business despre publicitate și mass-media.

Pentru publicare, autorul a ales o metodă încă nouă pe piața românească: crowdfundingul. Ceea ce înseamnă că acest proiect editorial va apărea prin voința și cu ajutorul celor care vor cumpăra cartea în avans.

Banii obținuți din pre-vânzarea cărții vor acoperi costurile tipografice, costurile de distribuție și de promovare. Campania de pre-vânzare a cărții se desfășoară pe platforma de crowdfunding We Are Here.

Avantajele celor care vor folosi aceasă campanie sunt multiple. Ei vor primi un exemplar din Primul An de Publicitate”cu autograful autorului. Sau un volum de colecție, cu autografele TUTUROR celor intervievați.

Despre volumul Primul An de Publicitate:

Petre Barbu:

„Este o carte de interviuri. Dacă vă place publicitatea, atunci această carte sigur o să vă intereseze. Dacă urâți publicitatea, atunci o veți citi cu sufletul la gură. Vă asigur!”

Jurnalistul a stat de vorbă cu pionierii publicității postdecembriste, de la fostul inginer Bogdan Enoiu (acum la McCann), la Radu Florescu (cu experiență pe Wall-Street înainte de publicitate) și Mihail Vârtosu (fost șef al UASCR – uniunea studenților comuniști, în anii 70 și funcționar în MAE în anii 90), încercând să răspundă unor întrebări și curiozități despre acea epocă de piatră a publicității românești.

Din cuprinsul volumului:

  • Radu Florescu (Centrade Saatchi&Saatchi): „În 1990, eram conştient că încep o aventură în România
  • Adrian Drăghici (Rom-KU): „Munceam de dimineața până noaptea târziu, ca să vedem că iese ceva
  • Bogdan Enoiu (McCann-Erickson): „De 20 de ani lucrez cu Coca-Cola! Statuie să-mi facă McCann!
  • Dragoș Grigoriu (Tempo Advertising): „Întotdeauna am fost tare în a sesiza oportunitățile
  • Gabriel Faflei (Monopoly): „M-am întors pentru a pune culoare în România
  • Ioana Iordache (Leo Burnett&Target): „Am țopăit de bucurie la propriu când am semnat primul contract
  • Mihail Vârtosu (Grey): „Sunt ca un foarfece. Una din lame mi-a dat-o Grey, cealaltă mi-a dat-o Procter&Gamble
  • Ștefan Iordache (Leo Burnett&Target): „Am trăit copilăria nebună a capitalismului românesc

De ce crowdfunding

Deși crowdfundingul este o metodă de finanțare relativ nouă în România, la nivel mondial aceasta este folosită pentru lansarea unui număr impresionant de proiecte artistice, editoriale, creative.

Sistemul e simplu: publicul proiectului propus cumpără în avans respectivul produs, primind în schimb recompense din partea inițiatorului proiectului.

Avantajele sunt de ambele părți: autorul proiectului își păstrează în totalitate drepturile intelectuale asupra proiectului său, iar cei care îl ajută la lansarea produsului primesc ediții limitate, experiențe inedite în cadrul evenimentelor sau întâlniri cu autorul sau echipa proiectului.

NU UITAȚI! Campania de pre-vânzare a cărții Primul an de publicitate, semnată de Petre Barbu, se desfășoară pe platforma de crowdfunding We Are Here.

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Submarinul Galben aveti?
    Ar fi mult mai frumos daca s-ar simti o firma de PR care sa organizeze o lansare ca la carte de carte. Sau o lansare de carte ca la carte. Ar fi frumos sa avem un evemiment pentru acest eveniment. Este cazul in acest caz.

Trimite un comentariu