Skip to main content

Radu Florescu a fost reales președinte al UAPR. Ștefan Iordache, vice

 

Screen Shot 2013-10-02 at 13.07.06Radu Florescu, CEO Centrade Saatchi&Saatchi, a fost ales pentru a doua oară consecutiv în funcția de președinte al Comitetului Director al Uniunii Agențiilor de Publicitate din România (UAPR).

Publicitate

Ștefan Iordache, fondatorul Leo Burnett, a fost ales în funcția de vicepreședinte al comitetului director al organizației.

Decizia prin care Radu Florescu a fost reales președinte al UAPR a fost luată în cadrul celei mai recente Adunări Generale ale Uniunii Agențiilor de Publicitate din România.

Cine mai face parte din comitetul director

Adunarea Generală a UAPR a aprobat un nou comitet director, cu un mandat de 2 ani. Comitetul este condus de Radu Florescu (CEO Centrade Saatchi & Saatchi alături de:

  • Ștefan Iordache (Leo Burnett) – vicepreședinte,
  • Alex Visa (GroupM Interaction),
  • Claudia Chirilescu (Spoon Media),
  • Radu Miu (Mercury 360),
  • Nora Marcovici (BBDO), 
  • Alexandru Cernătescu (Infinit Solutions).

Radu Florescu, Președinte al Uniunii Agențiilor de Publicitate din România (UAPR):

”Împreună cu noii mei colegi din UAPR suntem pregătiți să apărăm în continuare interesele agențiilor de publicitate din România și să rămânem transparenți. Vom susține de asemenea proiectele industriei de advertising și vom continua demersurile de educație în beneficiul profesioniștilor din industrie, oferind cursuri și specializari celor interesați de marketing, media și publicitate”.

Despre UAPR

UAPR este o organizaţie profesională fondată în anul 2000, care urmăreşte apărarea intereselor agenţiilor de publicitate, dezvoltarea şi profesionalizarea industriei de advertising şi ridicarea standardelor profesionale. În acest sens, UAPR reuneşte cele mai importante agenţii de publicitate şi de media de pe piaţa autohtonă de publicitate.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu