Skip to main content

Românii au „cântat” pe Vocea României. Peste 2,2 milioane de telespectatori la a treia ediție

 

vocea romaniei_juriu22nov2011

Publicitate

Seara de sâmbătă a fost a show-ului Vocea României de la Pro TV. Emisiunea de talente a avut 2,2 milioane de telespectatori, aproape dublu față de cel de-al doilea clasat. Kanal D a fost pe trei cu ultimul episod din Iffet.

Paginademedia.ro prezintă audiența posturilor TV pe intervalul emisiunii Vocea României.

NAȚIONAL. Pro TV a avut pe intervalul Vocea României o medie de 2,2 milioane de telespectatori din toată țara. Antena 1, postul care aseară a difuzat Te cunosc de undeva, a fost urmărit de 1,1 milioane de persoane. Kanal D s-a clasat pe locul al treilea cu ultimul episod din serialul Iffet. Postul turc a înregistrat o medie de 988.000 de privitori.

URBAN. Pe publicul de la orașe, show-ul Vocea României a fost urmărit de 1,2 milioane de persoane (12 rating), în timp ce al doilea clasat, Antena 1, avea 725.000 de telespectatori.

COMERCIAL. Pro TV a condus detașat pe publicul comercial. Pe intervalul Vocea României, postul de televiziune a avut o medie de 813.000 (14,6 rating) de telespectatori cu vârste între 18 și 49 de ani, în timp ce Antena 1, aflat pe locul al doilea, a fost urmărit de 299.000 (5,4) de persoane.

Audiențele posturilor TV sâmbătă, 12 octombrie, pe intervalul emisiunii Vocea României, la nivel NAȚIONAL:

  Nr. persoane   Rtg%   Share%  
Pro TV 2.253.000 11,8 22,3
Antena 1 1.155.000 6,1 11,5
Kanal D 988.000 5,2 9,8
National TV 726.000 3,8 7,2
Prima TV 677.000 3,6 6,7
TVR 1 311.000 1,6 3,1
Antena 3 290.000 1,5 2,9
Acasa 271.000 1,4 2,7
Romania TV 260.000 1,4 2,6
TVR 2 211.000 1,1 2,1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiențele posturilor TV sâmbătă, 12 octombrie, pe intervalul emisiunii Vocea României, în mediul URBAN:

  Nr. persoane   Rtg%   Share%  
Pro TV 1.257.000 12,0 23,4
Antena 1 725.000 6,9 13,5
Kanal D 602.000 5,7 11,2
Prima TV 267.000 2,5 5,0
National TV 229.000 2,2 4,3
Antena 3 212.000 2,0 3,9
TVR 1 161.000 1,5 3,0
Acasa 157.000 1,5 2,9
Romania TV 139.000 1,3 2,6
Disney 96.000 0,9 1,8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • este buna emisiunea, dar, ca realizare sunt mult sub nivelul producţiilor ProTV-ului, oricare ar fi ele: Dansez pentru tine, Vocea..., Masterchef. Orice rahat faci pe Pro, faci audiente duble fata de concurentă. Astia invelesc mai frumos rahatul
  • Era de asteptat ca Protv va "rupe" concurenta, spre disperarea postacilor antenisti...si la fel de asteptata era audienta slaba a TVR 1 care a difuzat un meci de fotbal din modesta liga a II-a, in conditiile in care era de asteptat ca ambele competitoare, Rapid si Constanta, sa aduca multi suporteri in fata televizorului intr-o seara de simbata fara meci de Liga 1. unde sunt zilele de aur ale TVR 1 cind Surprize batea tot ce intilnea in serile de simbata, domnilor sefi de la TVR?
  • Protv a spulberat antena1. Vocea Romaniei a obtinut 14,6 rating cu 32,1% share, in timp ce te cunosc de undeva, a obtinut 5,4 rating cu 11,8% share.
  • Asta e valoare show- urilor de pe Hahantena cand sunt in concurenta directa cu programele Pro tv- ului ..sunt ZERO. Sa vad cum se mai lauda ei acum ca sunt nr 1in divertisment. Sa-i intrebe cineva in care divertisment ??? Ca vad ca si divertismentul apartine Pro- ului, pe langa stiri, filme, seriale !!
  • Asta este ProTV-ul. Dacă show-ul era pe Antenă, indiferent ce ar fi dat Pro-ul, tot era la dublu fata de Antene.

Trimite un comentariu