Skip to main content

Strategia BBC: investiții în conținut de 200 de milioande de lire sterline pe an

 

bbc-ww-logoMajorarea investițiilor în conținut premium, lansarea a trei propuneri de brand-uri noi și un accent mai mare pus pe inovația digitală, sunt trei dintre principalele direcții din noua strategie de dezvoltare a BBC Worldwide, prezentată de Tim Davie, CEO BBC Worldwide.

Publicitate

"A venit timpul pentru o schimbare majoră care să evidențieze dezvoltarea rapidă de pe piețele noastre. În special, vom investi mai mult în conținutul unic care ne dă energie în tot ceea ce facem, arătând publicului din întreaga lume adevăratul potențial al brand-ului BBC", a declarat Tim Davie.

200 de milioande de lire sterline investiții în conținut premium

tim-davie_article-main-image
Tim Davie

Adresându-se angajaților BBC, Davie a confirmat intenția BBC Worldwide de a crește angajamentele pentru investițiile în conținut, prognozând o creștere de la 30 de milioane de lire sterline până la 200 de milioane de lire sterline pe an. Acest lucru va duce la o colaborare mai strânsă cu partenerii săi în producția de conținut și anume BBC Productions, companiile independente și baza de producție proprie BBC Worldwide, prin clauze de prioritate, licențe finanțate de BBC Worldwide pentru canalele BBC Worldwide, coproducții și dezvoltarea de conținut pentru canalele non-lineare.

De asemenea, ca parte a acestei inițiative, BBC Worldwide a anunțat, săptămâna trecută, că va deveni principalul partener de coproducție al Departamentului de Istorie Naturală al BBC. În prezent, se anunță noi investiții, cum ar fi noul serial dramă Intruders, produs de BBC AMERICA în Los Angeles, sub licența BBC Worldwide Productions.

Tim Davie a adăugat:

“Investițiile mai mari în conținut vor susține vânzările BBC Worldwide către terți, precum și propriile noastre servicii marca BBC. Ca parte a ambiției noastre de a pune la dispoziția unui public cât mai larg conținut BBC și britanic de înaltă calitate, ne-am propus să extindem și să dezvoltăm evenimentul nostru global de vânzări, desfășurat anual și devenit un punct de referință. BBC Showcase 2014 va fi mai mare și mai bun decât oricând, cu un număr record de cumpărători."

Noi branduri

În plus, față de o rețea bine consolidată de conținut, BBC Worldwide intenționează să introducă trei noi tipuri de brand în portofoliul său de posturi și de servicii din întreaga lume.

Noile brand-uri vor fi introduse printr-o varietate de noi canale și lansări de servicii digitale non-lineare și rebranduiri. Acestea vor fi lansate din 2014, respectând specificitatea fiecărei piețe.

Noile brand-uri se vor construi pe reputația la nivel mondial a BBC în următoarele genuri: documentare premium, divertisment documentar și drame.

BBC Worldwide va păstra o serie de posturi existente deja pe anumite piețe, inclusiv BBC America.

Davie a confirmat faptul că BBC Earth este pe cale să devină brand-ul companiei în conținut documentar premium cu o gamă variată de programe, de la istorie naturală și lumea înconjurătoare până la spațiul cosmic și știință.

Compania va lansa, de asemenea, BBC First care va fi gazda producțiilor dramă premium și a programelor britanice, difuzate în premieră.

BBC First își va face debutul pe platforma Foxtel, în Australia, în luna august a anului viitor.

Un alt brand va fi anunțat în lunile următoare care vizează publicul de sex masculin, propunând un conținut diversificat care ridică standardele în divertismentul documentar și având o abordare care surprinde spiritul independent al celor mai bune programe BBC.

Tim Davie:

“Intenționăm să lansăm o grilă de programe BBC Earth pe BBC America în 2014.”
“Suntem, de asemenea, în proces de dezvoltare a unei noi oferte de programe pentru BBC First. Având la bază producțiile dramă, BBC First va oferi publicului internațional o primă șansă de a vedea o gamă largă de conținut britanic, original.”

Mai multă inovație digitală

BBC.com, versiunea internațională a site-ului online BBC, va fi transformat în următorii trei ani, sprijinind scopul declarat recent de BBC și anume de a dubla audiența la nivel global de la 250 de milioane la 500 de milioane de persoane pe săptămână, până în 2022.

Această transformare va pune un accent mai mare pe conținutul video, reunind toate ofertele comerciale online ale BBC într-o singură platformă. Noul BBC.com va include un video player cu un format îmbunătățit și va reprezenta unicul acces digital către piață pentru partenerii și agenții de publicitate ai BBC.com.

Ca parte a acestei decizii, varianta încă aflată în probă a aplicației iPlayer, în prezent testată în 16 țări, nu va mai fi extinsă pe alte noi piețe și se intenționează integrarea serviciului în BBC.com.

Ca parte a acestei inițiative a site-ului BBC.com, noul serviciu comercial BBC Store va oferi consumatorilor din Marea Britanie șansa de a cumpăra, de a viziona și de a păstra o selecție a programelor BBC.

Recent, Davie a mărturisit dorința de a lansa o versiune internațională a BBC Store.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu