Skip to main content

1 Noiembrie. Acțiunile CME s-au prăbușit cu 50% într-o zi. Cine se uită la Cârcotași

 
1 Noiembrie. Acțiunile CME s-au prăbușit cu 50% într-o zi. Cine se uită la Cârcotași
cme

cme

Publicitate

REACȚIE. Actiunile Central European Media Enterprises (CME), compania care controlează în România și Pro TV, s-au prăbușit miercuri cu peste 50% pe bursele din Praga și New York, scrie Wall-Street.ro. Grupul media a anunțat că dacă nu găsește finanțare în următoarele 12 luni nu va mai putea să își plătească datoriile și obligațiile curente, astfel că ar putea ajunge chiar să își vândă o parte din active.

CME trece prin cea mai grea perioada din istoria sa de două decenii după ce veniturile din Slovacia și Cehia, principala piață a companiei, au scăzut puternic în ultima perioadă. CME a încercat să compenseze scăderea veniturilor din publicitate printr-o politică agresivă de preț aplicată clienților, însă aceștia nu s-au arătat dispuși să plăteasca.
CME, proprietarul PRO TV, anunta ca ar putea sa treaca la vanzari de active. Actiunile s-au prabusit cu peste 50% la Praga si New York


PROFIL. Audiența medie a programului „Cronica Cârcotașilor”, difuzat pe Prima TV în prime time, a fost de 351.000 de telespectatori pe minut la nivel urban (3,3% rating), în intervalul 1 ianuarie – 30 octombrie a.c, scrie Forbes România. Audiența medie este mai mare cu 28.000 de persoane față de aceeași perioadă a anului trecut.

Cel mai mulți telespectatori la nivel urban ai emisiunii Cronica Cârcotașilor au vârste între 35 și 44 de ani. Ponderea acestora a fost de 23,4% din totalul telespectatorilor, în perioada amintită. Totuși, față de anul trecut, acest segment este mai mic cu 2,4 puncte procentuale.
Cine se uită la Cârcotași?


JURNALIST PRINTRE CRIMINALI. L-a cunoscut pe Marius Csampar, cel mai controversat criminal în serie şi a intrat fără emoţie în celula lui Passaris. Adriana Stoicescu, realizatoarea emisiunii "Condamnaţii", de pe B1TV, a povestit Evenimentului zilei, despre meseria sa.

Adriana Stoicescu: „De când mă ştiu, am avut un curaj nebun. Timpul m-a învăţat să-i citesc pe oameni. Am fost, de-a lungul vremii, în preajma unor criminali de-o violenţă ieşită din comun. Am intrat în celula lui Passaris şi-am stat două ore de vorbă cu cel mai controversat criminal în serie din România, Marius Csampar. Am cunoscut mulţi dintre criminalii odioşi ai acestei ţări. (...) Oamenii, că sunt infractori sau nu, au întotdeauna ceva inedit de spus. Poveştile condamnaţilor, indiferent dacă ne plac sau nu, pe unii dintre noi ne definesc.”
REALIZATOR TV: "În ÎNCHISOARE poţi fi bătut sau violat. Totul depinde de starea în care se află ceilalţi deținuți” 


MARKETINGUL PE REȚELELE SOCIALE. Managerii din companiile din Romania folosesc retelele de socializare in proportie de 87% pentru comunicarea de brand si in procent de 85% pentru marketing si vanzari, conform studiului "Social media si mediul de afaceri romanesc", realizat de compania de consultanta si audit EY Romania, scrie Wall-Street.ro.

Retelele sociale sunt utilizate si pentru recrutare, networking, analiza competitiva si cercetare, dar intr-o masura mai mica.

De asemenea, 78% dintre companiile romanesti utilizeaza retelele sociale pentru promovarea companiei, iar mai mult de jumatate dintre companii utilizeaza marketing-ul pe retelele de socializare de 1-3 ani.
EY: Companiile romanesti folosesc retelele sociale in proportie de 87% pentru comunicarea de brand


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Prietene, in Romania, Pro-ul n-a mai avut profit de ani de zile !
    Nu incurca audienta cu profitul. Faptul ca faci audienta si incasezi sume mari de bani nu duce, automat, la profit. Atata timp cat cheltui mai mult decat incasezi, esti pe pierdere.
  • Cand a plecat Sarbu s-a intamplat taman invers, adica actiunile de pe bursa au crescut. Acum, datorita strategiei de vanzare a publicitatii, au de pierdut. Vedem ce se intampla la sfarsitul anului cand o sa apara un nou CEO.
  • Cum sa aiba pierderi atat de mari Pro-ul ?! Pai au cele mai mari salarii din tara si investesc cei mai multi bani in programe !
    Stirea e falsa. :)

Trimite un comentariu