Skip to main content

Adrian Sârbu vrea drepturile de difuzare ale Ligii. Dragomir: „Adrian Sârbu a stat de vorbă și cu mine și cu Gino. Are un proiect”

 

adrian-sarbu-cravata-silviu-matei_49478410_MFX

Publicitate

Adrian Sârbu vrea drepturile pentru fotbal. Mitică Dragomir, de astăzi fost șef al Ligii Profesioniste de Fotbal, spune că fondatorul grupului Pro are un proiect.

Dumitru Dragomir, într-o conferință de presă:

Adrian Sârbu a stat de vorbă și cu mine și cu Gino. Are un proiect. Poate să câștige și el. (...) Dacă dă mai mult de 36 de milioane pe an, plus 25% din publicitate, plus Cupa Ligii încă un milion poate să câștige drepturile”.

El a mai precizat că nu va fi nicio licitație pentru drepturile TV și că îl va ajuta pe Gino Iorgulescu, noul șef al Ligii Profesioniste de Fotbal, cu aceste drepturi.

„Gino va lua pe acest proiect peste 34 de milioane de euro (pe an - n.r.). Și nu de la cel care i-a făcut propunerea, adică de la Sârbu, că Sârbu i-a făcut această propunere, ci din altă parte, dintr-o societate comunitară cu bani mulți care dă garanții”, a mai spus Dragomir.

Citește și: 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • 34 de milioane intr-un an inseamna 2,8 milioane de euro pe luna. Cati abonati ar trebui sa contribuie doar la costurile Ligii 1? Un abonament popular la cablisti este de vreo 7 euro, deci sunt necesari 400.000 de abonati doar pentru eventuala sustinere a costurilor pentru meciurile Ligii 1.
  • Hai sa facem cateva calcule: 34 de milioane de euro pe sezon inseamna, la actualul numar de etape (34), exact un milion de euro pe etapa, adica 111.111 euro pe meci !!!! Daca numarul de echipe va scadea la 16, o etapa ar fi 1.062.500 EUR, adica peste 132.800 EUR fiecare meci. Ce companie poate fi atat de nebuna sa plateasca atat cat anunta sefii LPF? Ca sa nu mai spun ca trebuie sa platesti si productia, alte mii bune de euro. Sunt doar intoxicari.
  • Daca mai pune sa aleg dintre Rom Telecom si RCS Evident ca asi alege Romtelecom au transmisia mai calitativa fata de cei dela RCS.
  • Hai sa facem cateva calcule: 34 de milioane de euro pe sezon inseamna, la actualul numar de etape (34), exact un milion de euro pe etapa, adica 111.111 euro pe meci !!!! Daca numarul de echipe va scadea la 16, o etapa ar fi 1.062.500 EUR, adica peste 132.800 EUR fiecare meci. Ce companie poate fi atat de nebuna sa plateasca atat cat anunta sefii LPF? Ca sa nu mai spun ca trebuie sa platesti si productia, alte mii bune de euro. Sunt doar intoxicari. 34 de milioane intr-un an inseamna 2,8 milioane de euro pe luna. Cati abonati ar trebui sa contribuie doar la costurile Ligii 1? Un abonament popular la cablisti este de vreo 7 euro, deci sunt necesari 400.000 de abonati doar pentru eventuala sustinere a costurilor pentru meciurile Ligii 1.
  • Aia de la Orange nu pot fi atat de incostienti sa arunce cu sutele de milioane si sa riste falimentul!!Si daca raman fara Liga 1,Dolce si Digi nu au cum sa piarda atatia abonati.E o socoteala simpla.Cine pleaca de la ei ca sa vada Chiajna-Botosani???Dolce si Digi sunt acoperite cu Italia,Spania, Liga Campionilor etc.Astia au fost mai destepti decat Dragomir.
  • Este foarte posibil ca Dolce sa cumpere singura (prin subsiadiara din Grecia) drepturile pentru Premier League, campionatul Angliei ! Foarte multi abonati rcs- rds sant nemultumiti... Sa vedem cine castiga mai multi abonati Orange (cu liga lui Gino) sau Romtelecomul ; eu as paria pe ultimul...
  • Liga 1 are legatura cu distributia, nu cu piata de publicitate. Digi va iesii sigur la bataie la anul pentru ca audienta Ligii 1 este in crestere vizibila, Urban 18-49, +20% fata de sezonul 2012-2013.. pe cifre, nu vorbe...
  • trebuie sa fi IDIOT,1) sa-l crezi pe Mitica si 2)Sa crezi ca cineva mai da banii astia,pentru forbalul asta mizer.
    A dat atunci Digi in asociere cu Intact aproape 100 de milioane,dar atunci nu era criza economica,iar piaa de publicitate era in expansiune si aveam motive caci erau in plina expansiune si avea nevoie de telespectatori.
    Acum,nu se mai pune problema de asa ceva!

Trimite un comentariu