Skip to main content

CONCURS FRECVENȚE. Radio ZU vrea să-și extindă rețeaua în alte șapte localități

 

radio zuRadio ZU vrea să-și extindă rețeaua în alte șapte localități, printre care Suceava, Câmpulung, Miercurea Ciuc și Târgoviște, potrivit proiectului prezentat astăzi de oficialii postului în cadrul concursului de frecvențe organizat de CNA pentru acordarea unor frecvențe radio generaliste.

Publicitate

Reprezentanții Grupului Media Camina (G.M.C), parte a trustului Intact, au venit astăzi în fața CNA pentru a solicita un număr de șapte frecvențe, cu scopul de a extinde rețeaua Radio ZU în următoarele localități:

Câmpulung (Argeș), Miercurea Ciuc (Harghita), Reșița (Caraș-Severin), Suceava, Tecuci (Galați), Turnu Măgurele (Teleorman) și Târgoviște (Dâmbovița). Societatea Media Camina mai deține și licențele postului Romantic FM.

Grupul Media Camina, parte a trustului Intact (controlat de familia Voiculescu), a mai participat și săptămâna trecută la concursul pentru frecvențe tematice pentru lansarea unui post de muzica clasică, Radio Figaro, și pentru extinderea Radio Romantic, dar nu a reușit să câștige nicio licență de la CNA. Mai multe detalii despre acest subiect găsiți AICI.

Concursul CNA pentru frecvențele radio generaliste a început ieri și se va desfășura pe o perioadă de patru zile și sunt puse la bătaie 27 de licențe pentru care se bat 42 de societăți.

La şedinţa CNA au fost prezenţi patru reprezentanţi ai Grupului Media Camina (GMC): Rodica Minculescu, director general al societăţii, Toni Teşiu, director de programe Radio Zu, Mircea Toader, director licenţe al societăţii GMC, și Victor Ferezan, director de ştiri al Radio Zu.

În prezent, Grupul Media Camina deţine 37 licenţe de radio, dintre care 35 pentru Radio ZU şi două pentru Romantic FM.

Câteva fragmente din discuțiile de la CNA, pe tema frecvențelor solicitate de Radio ZU

Rodica Minculescu, director general al GMC:

Am venit în fața dumneavoastră pentru a ne urma dorința de a extinde Radio ZU. (...)
Spre deosebire de competitorii noștri avem cea mai mică rețea radio de stații locale. În mod firesc, pentru că ne-am născut mult mai târziu. De aceea ducem o competiție inegală, întrucât dimensiunea rețelei noastre este cea care este... Randamentul pe care îl dă ZU este foarte mare, facem perfomanțe notabile. (...) Am reușit să conservăm Radio Romantic. Nu ne îmbogățim din asta, supraviețuim, dar reușim să susținem și Romantinc FM, care are o politică extrem de exclusivistă, de aceea avem foarte puțină reclamă acolo.

Toni Teșiu, director de programe Radio ZU:

Dincolo de muzică și glume, radioul poate fi o forță, daca are mijloace financiare.

Laura Goergescu, președinte CNA:

Haideți să ne unim forțele, la emisiunea matinală au acces și minorii, iar de acolo învățăm de ce își înșeală femeile bărbații. Încercați să mutați matinalul după ora 8.15, după ce au ajuns la școală majoritatea minorilor.

Toni Teșiu:

Oamenii rezonează și la fapte bune, nu doar la glume. Limbajul nu este unul dur, se poate întâmpla asta pentru că vrem să fim în mintea oamenilor așa cum sunt ei, să le vorbim pe limba lor.

Laura Georgescu:

Luați în considerare că la acea oră vă ascultă și copiii, ei fiind ascultători captivi la ora aceea.
Ar fi bine să mutați această emisiune după ora 8.15, când ajung și întârziații la școală.

Rodica Minculescu:

Reconfirmăm dorința noastră de a echilibra situația.

Georgescu:

Nu sunt eu cea care să aprecize calitatea umorului, eu va cer doar o recalibrare.

Rodica Minculescu:

Audiența pe care o are Radio ZU, în raport cu aria de acoperire, este una foarte bună. Datele de audiență ne poziționează pe locul trei, înaintea noastră fiind Kiss FM, colegi care au o rețea mult mai mare și Radio România.

Toni Teșiu: 

Radioul înseamnă mai mult decât procente, în situația în care se întâmplă ceva important în oricare dintre orașele din România, Radio ZU poate dedica o zi întreagă respectivului eveniment.

Narcisa Iorga, membru CNA:

Vorbiți despre lucrurile bune pe care le faceți, însă emisiunile cu care se identifică postul sunt matinalul și emisiunea lui Mircea Badea. Aceste emisiuni creează cele mai mari probleme de limbaj. Astfel, Radio Zu se identifică cu limbajul vulgar, pentru că cele două emisiuni sunt pline de cuvinte vulgare. Nu sunt de acord cu doamna președinte, că după ora 8.15 nu vă mai ascultă copii și cei de pâna în 18 ani tot copii sunt.

Toni Teșiu:

În stategia noastră nu ne propunem să fim vulgari ca să cucerim ascultătorii. La Radio ZU nu sunt roboți, ei nu spun "a fost o piesă, urmează altă piesă". Ei vorbesc cu oameni și despre oameni, iar noi încercăm să-i facem să se simtă bine.

Narcisa Iorga:

Dar reușiți să-i faceți și pe alții să se simtă prost. Eu cred că ați reușit să schimbați niște comportamtente, în rău, nu în bine.

Știre în curs de actualizare.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • matinalul zu este slab, multa vorbaraie, glume citite de pe foaie, publicitate mai multa decat muzica, etc. eu am descoperit matinalul bucuresti fm care este ok, multa muzica, concursuri, publicitate aproape 0.
  • Madame Laura Georgesu a fost mituit bine. Propunere la ea de a muta matinalul mai tarziu.. De ce n-a spus sa elimine un astfel de matinal? Ce ne facem ce acei parinti cu mintea ingusta si acei copii de pana in 18 care sunt "obligati" de parinti sa asculte Radio ZU in masina sau acasa?
  • ai dreptate; de fapt asta e nefericirea celorlalte radiouri. Nu ii au pe Buzdugan, Morar sau pe Badea. Soarta :)
  • Zu ii are doar pe Buzdugan, Morar, Badea, in rest e tras la xerox cu celelalte radiouri. Daca saptamna trecuta nu a luat prin Romanti sau Figaro vreo licenta acum vor primi bonus, din pacate.

Trimite un comentariu