Skip to main content

Consiliul Concurenţei, îngrijorat de tranzacţia Burda - Sanoma: „este de natură să ridice obstacole în calea concurenţei”

 

consiliul concurentei realitatea net

Publicitate

Tranzacţia prin care Burda cumpără Sanoma "este de natură să ridice obstacole semnificative în calea concurenţei efective" spune Consiliul Concurenţei într-o poziţie oficială.

Documentul Consiliului Concurenţei, pe care Paginademedia.ro îl publică în continuare "a identificat principalele probleme de ordin concurenţial".

Consiliul Concurenţei:

"Cotele mari de piaţă rezultate în urma concentrării respective” pe piaţa revistelor de masă, respectiv piaţa publicităţii prin intermediul revistelor de masă, pe piaţa revistelor de decoraţiuni interioare, pe piaţa revistelor pentru părinţi, piaţa publicităţii prin intermediul revistelor pentru părinţi."

Burda se angajează că vinde o parte din titluri. Promisiunile Burda, în dezbatere publică

Burda se angajează să vândă o parte din titluri dacă tranzacţia cu Sanoma se va finaliza, arată documentul Consiliului Concurenţei. De ce? "În vederea înlăturării îngrijorărilor de ordin concurenţial identificate în analiza operaţiunii de preluare a Sanoma Hearst România SRL".

Dacă tranzacţia se va face, vor fi vândute atât titluri care acum sunt la Burda, dar şi reviste editate în prezent de către Sanoma. Potenţialii cumpărători vor fi aduşi la cunoştinţa Consiliului Concurenţei. Burda precizează că personalul nu va fi transferat în urma tranzacţiilor.

Care sunt titlurile care urmează să fie vândute:

  • Reţete: Bucătăria de azi: titlul este editat în prezent de Sanoma
  • Ioana Visul Copiilor: revistă editată de Burda
  • Ioana Vine Barza: titlul acum în portofoliul Burda
  • Casa de vacanţă: revistă de decoraţiuni editată de Burda România

Consiliul Concurenţei a decis să supună dezbaterii publice angajamentele companiei Burda în urma procesului prin care cumpără Sanoma.

"Consiliul Concurenţei invită persoanele fizice sau juridice interesate să trimită observaţii cu privire la angajamentele propuse de către Burda Verlag Osteuropa GMBH şi Burda România SRL până la data de 11 noiembrie 2013", mai arată documentul.

Burda - Sanoma, o tranzacţie anunţată în vară. Ce titluri deţin cei doi publisheri

Burda România a anunţat în luna august preluarea integrală a Sanoma Hearst România, după cum paginademedia.ro a scris AICI. Burda International GmbH a achiziţionat toate activităţile Sanoma Hearst în România, rezultând un grup cu 35 de titluri şi mai mult de 40 de servicii media online.

Portofoliu Burda, după tranzacţie, este format din mai multe titluri, printre care Marie Claire, Esquire, Men's Health, Auto Motor şi Sport şi National Geographic, Practic în bucătărie, Casa Lux, Ioana, Grădina mea de vis, Harper's Bazaar, Cosmopolitan etc.

Găsiţi angajamentele Burda AICI

LIKE. Fiţi la curent cu ştirile şi pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus