Skip to main content

Cum s-au descurcat cele două show-uri muzicale în weekend, Vocea și X Factor

 

vocea romaniei

Publicitate

Show-urile de talente au condus audiențele în weekend. Vocea României a fost urmărită de 2,6 milioane de telespectatori, în timp ce X Factor a atras 1,2 milioane de persoane.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiența posturilor de sâmbătă și duminică pe intervalul X Factor și Vocea României.

Vocea României, de trei ori peste Antena 1

NAȚIONAL. Show-ul Vocea României a fost urmărit, sâmbătă seara, de 2,6 milioane de persoane din întreaga țară în fiecare minut. Emisiunea s-a ținut la mare distanță de Antena 1, care a avut 779.000 de telespectatori. Național TV este din nou pe locul patru cu reality-show-ul Iubire interzisă.

URBAN. La orașe, show-ul a avut aproape 1,5 milioane de privitori în fiecare minut, de trei ori mai mare decât cel de-al doilea post clasat, Antena 1. Și pe urban, Național își păstrează poziția a patra, cu o medie de 258.000 de persoane.

COMERCIAL. Pro TV a avut cu Vocea României o medie de 890.000 de persoane cu vârste între 18 și 49 de ani. Antena 1, aflată pe locul al doilea, cu 305.000 de telespectatori.

Audiența posturilor TV, sâmbătă, 11 noiembrie, pe intervalul Vocea României

NATIONAL   Nr persoane   Rtg (%)   URBAN   Nr persoane   Rtg (%)  
Pro TV 2.615.000 13,7 Pro TV 1.481.000 14,1
Antena 1 779.000 4,1 Antena 1 472.000 4,5
Kanal D 701.000 3,7 Kanal D 396.000 3,8
National TV 633.000 3,3 National TV 258.000 2,5
Prima TV 467.000 2,5 Prima TV 244.000 2,3

X Factor, lider pe urban, iar la nivel național la egalitate cu Pro TV

NAȚIONAL.Pro TV și Antena 1 au fost la mică distanță pe publicul din întreaga țară, între cele două fiind o distanță de 18.000 de telespectatori. Pro TV, care a avut un film cu Sylvester Stallone, a avut o medie de 1,27 milioane de telespectatori. Antena 1 a fost urmărită, pe intervalul X Factor, de 1,25 milioane de telespectatori. TVR 1 s-a menținut, ca și săptămână trecută, pe locul cinci, cu emisiunea Andreei Marin, Prețuiește viața.

URBAN. La orașe, Antena 1 a preluat conducerea și s-a menținut la o distanță de 100.000 de telespectatori de Pro TV. X Factor a fost urmărit aseară de 891.000 de persoane din mediul urban, în timp ce competiția a avut 792.000 de telespectatori. Emisiunea Andreei Marin a fost pe locul șase la orașe, înregistrând pe intervalul X Factor, o medie de aproape 250.000 de telespectatori.

COMERCIAL. Pro TV preia conducerea pe publicul cu vârste între 18 și 49 de ani, dar rămâne la mică distanță de Antena 1. Pro TV a avut o medie de 538.000 de telespectatori, în timp ce Antena 1 a înregistrat 536.000 de persoane.

Audiența posturilor TV, duminică, 10 noiembrie, pe intervalul X Factor

NATIONAL   Nr persoane   Rtg%   URBAN   Nr persoane   Rtg%  
Pro TV 1.272.000 6,7 Antena1 891.000 8,5
Antena 1 1.254.000 6,6 Pro TV 792.000 7,6
Kanal D 969.000 5,1 Kanal D 423.000 4
Prima 657.000 3,5 Antena 3 383.000 3,6
TVR 1 546.000 2,9 Prima TV 331.000 3,2
TVR 1 249.000 2,4

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu