Skip to main content

Meciul Steaua– Schalke, pe primul loc în audienţe

 

Steaua_Schalke_site_finalMeciul de Champions League, dintre Steaua şi Schalke, transmis de TVR 1, aseară de la 21.45, a fost pe primul loc în audienţe, atât pe targetul naţional, cât şi pe urban.

Publicitate

Pe segementul comercial, lider a fost Pro TV, care a difuzat, pe intervalul meciului, show-ul culinar MasterChef Proba celebrității și știrile de noapte.

Partida a fost urmărită la postul public de peste 1,4 milioane de telespectatori.

Meciul Steaua-Schalke a fost difuzat şi de posturile Digi Sport şi Dolce Sport.

Paginademedia.ro prezintă audiența posturilor de pe intervalul meciului.

NAŢIONAL. Partida de pe TVR 1 a atras 1,4 milioane de telespectatori din întreaga țară. Pro TV s-a clasat pe locul doi cu o audienţă de aproximativ 1,2 milioane de telespectatori. Kanal D a ocupat locul trei (peste 1 milion de telespecatori) cu Suleyman Magnificul şi Wow Biz.

Dolce Sport, canalul de sport al Romtelecom, s-a clasat pe locul şapte la nivel naţional, cu o audienţă de 220.000 de telespectatori, în medie pe minut.

URBAN. Meciul dintre Steaua şi Schalke, difuzat de TVR 1, a înregistrat, la orașe, o medie de circa 700 de mii de telespectatori, la mică distanţă de Pro TV (635.000), aflat pe locul al doilea. Kanal D şi-a menţinut poziţia în clasament, fiind urmărit, pe prioada meciului, de 614.000 de telespectatori.

La orașe, Dolce a avut o medie de 95.000 detelespectatori pe minut și a fost pe poziția a noua.

COMERCIAL. Pe segmentul comercial, pe intervalul meciului, pe primul loc a fost Pro TV, cu 435.000 de telespectatori pe minut între 18 și 49 de ani. TVR 1 a fost pe locul al doilea (379.000), urmat de Kanal D (250.000).

Audiența posturilor TV, pe intervalul meciului Steaua– Schalke, la nivel NAȚIONAL:

Post TV   Nr persoane   Rtg%   Share  
TVR 1 1.412.000 7,4 15,4
Pro TV 1.162.000 6,1 12,7
Kanal D 1.049.000 5,5 11,4
Antena 1 725.000 3,8 7,9
Antena 3 462.000 2,4 5
Prima TV 455.000 2,4 4,9
Dolce Sport 220.000 1,2 2,4
Acasa 189.000 1 2,1
B1TV 162.000 0,9 1,8
National TV 137.000 0,7 1,5

Audiența posturilor TV, pe intervalul meciului Steaua– Schalke, în mediul URBAN:

Post TV   Nr persoane   Rtg%   Share  
TVR 1 699.000 6,7 13
Pro TV 635.000 6,1 11,8
Kanal D 614.000 5,9 11,4
Antena 1 424.000 4 7,9
Antena 3 329.000 3,1 6,1
Prima TV 176.000 1,7 3,3
Acasa 104.000 1 1,9
B1TV 102.000 1 1,9
Dolce Sport 95.000 0,9 1,8
Romania TV 79.000 0,8 1,5

Audiența posturilor TV, pe intervalul meciului Steaua– Schalke, pe segmentul COMERCIAL:

Post TV   Nr persoane   Rtg%   Share  
Pro TV 435.000 7,8 16,5
TVR 1 379.000 6,8 14,4
Kanal D 250.000 4,5 9,5
Antena 1 214.000 3,8 8,1
Prima TV 101.000 1,8 3,8
Acasa 56.000 1 2,1
Pro Cinema 48.000 0,9 1,8
Dolce Sport 45.000 0,8 1,7
Antena 3 43.000 0,8 1,6
National TV 42.000 0,7 1,6

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Petrisor a gresit aseara la Eropa FM cind a afirmat ca circa 1,7 milioane de romani au privit meciul Stelei...sunt sigur ca alte sute de mii erau in plus pe Digisport si TVR 1 HD, care sunt masurate LA ALTII...iar cifra exacta se stie...dar nu se vrea a fi publicata...este "explozia" inregistrata de ALTII intre orele 21 - 21.45...deci, mai usor cu cifrele aruncate ca fiind foarte corecte si exacte cind realitatea este cu totul alta...
  • Una dintre CONCLUZII:
    - daca TVR-ul are emisiuni valoroase, are automat si audienta.

    Cu penuria de cuvinte a Ramonei Badescu si vechile manifestari ale Anreei Marin, nu poti atrage publicul.
  • Meciul a facut jumatate din audienta filumului Parker de duminica seara!!!!Mai e nevoie de vreo dovada ca aceste ,,audiente,,nu au nicio legatura cu realitatea?
  • Era de asteptat si chiar am anticipat de ieri topul 4 , care nu este chiar corect ptr ca SI ALTII a depasit si aseara milionul de privitori, daca nu ma insel, asta ptr ca si Digisport este la SI ALTII.
  • Categoria "Alţii" nu a fost în top 10? Nu cred că Dolce Sport ar avea o audienţă mai mare decât "Alţii" în care este inclus şi Digi Sport.

Trimite un comentariu