Skip to main content

SÂMBĂTĂ. Vocea României a condus în audiențe. Național TV și-a adjudecat locul al treilea pe publicul național și comercial

 

vocea romaniei
Vocea României a fost urmărită de peste 2,3 milioane de telespectatori din întreaga țară. Surpriza de sâmbătă a fost Național TV care a ajuns pe locul trei, pe publicul național și cel comercial, depășind Kanal D.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiența posturilor de sâmbătă, pe intervalul show-ului muzical de la Pro TV.

NAȚIONAL. Vocea României a fost urmărită pe Pro TV de 2,3 milioane de persoane din întreaga țară, în timp ce al doilea clasat, Antena 1 a avut puțin peste un milion de telespectatori pe minut. Național TV s-a plasat pe locul al treilea, cu o medie de 800.000 de telespectatori, la o distanță confortabil de Kanal D. Televiziunea fraților Micula a avut programat un reality show, Iubire interzisă.

URBAN. Show-ul a ținut în fața televizoarelor 1,4 milioane de persoane de la orașe în fiecare minut de emisie. Al doilea loc a fost al Antenei 1, care a difuzat Întâlnire explozivă, un film de acțiune cu Rom Cruise și Cameron Diaz, urmărit de 509.000 de persoane.

COMERCIAL. Pro TV a avut 853.000 de telespectatori cu vârste între 18 și 49 de ani, iar postul Antena 1 a înregistrat o medie de 312.000 de privitori. Și pe publicul comercial Național TV a fost pe locul al treilea, cu o medie de 131.000 de telespectatori.

Audiența posturilor TV de sâmbătă, 23 noiembrie, pe intervalul emisiunii Vocea României, la nivel NAȚIONAL

Post   Nr persoane   RTG%   Share  
Pro TV 2.334.000 12,3 24,3
Antena 1 1.018.000 5,3 10,6
National TV 800.000 4,2 8,3
Kanal D 639.000 3,4 6,7
TVR 1 371.000 1,9 3,9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV de sâmbătă, 23 noiembrie, pe intervalul emisiunii Vocea României, la nivel URBAN

Post   Nr persoane   RTG (%)   Share  
Pro TV 1.408.000 13,4 27,2
Antena 1 509.000 4,9 9,8
Kanal D 313.000 3,0 6,0
National TV 290.000 2,8 5,6
Antena 3 230.000 2,2 4,4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu