Skip to main content

Vocea României: Peste 2,5 milioane de români la ultimele audiții pe nevăzute

 

juriu vocea romanieiEdiția de aseară a emisiunii Vocea României, care încheie seria audițiilor pe nevăzute, a fost urmărită, în medie, de peste 2,5 milioane de telespectatori din toată țara.

Publicitate

Show-ul de talente de pe Pro TV a ocupat prima poziție pe toate targeturile de audiență (național, urban și comercial).

La nivel național, emisiunea a fost urmărită de un public de peste trei ori mai mare decât cel de-al doilea post clasat, Antena 1.
Și în cazul celorlalte două targeturi (urban și comercial) raportul a fost asemănător.

Emisiunea Vocea României de aseară nu a atins însă performanța ediției trecute, când show-ul a ținut în fața televizoarelor mai bine de 2,8 milioane de români. Ediția din 27 octombrie a fost cea mai urmărită ediție de până acum, după cum Paginademedia.ro a scris aici.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiența posturilor din seara Vocea României.

NAȚIONAL.Vocea României a fost urmărită de peste 2,5 milioane de români în fiecare minut. Audiența postului Pro TV a fost de trei ori mai mare față de următorul clasat, Antena 1, care a difuzat filmul de acțiune Curierul (20.30 - 22.30). Show-ul de talente de pe Pro TV s-a încheiat la ora 22.45.

Național TV și Kanal D au fost aproape la egalitate. Național TV s-a poziționat pe locul trei cu reality-show-ul Iubire interzisă. A reușit să depășească postul Kanal D, dar la o distanță foarte mică, având în plus doar 2.000 de telespectatori.

Postul deținut de trustul Dogan a avut pe intervalul Vocea României 30 de minute din emisiunea lui Mihai Ghiță, Asta-i România, și o oră și 45 de minute din serialul Feriha (în reluare).

Minutul de aur la nivel NAȚIONAL: aproape 3 milioane de telespectatori, la 21.45

URBAN. Show-ul s-a menținut pe primul loc și la orașe. Peste 1,5 milioane de români din mediul urban au urmărit emisiunea de pe Pro TV. Vocea a fost la o distanță considerabilă de Antena 1, care a avut 523.000 de telespectatori. În mediul urban locul trei a fost ocupat de Kanal D, cu o medie de 334.000 de telespectatori. Național TV a căzut pe locul patru, la o distanță de 85.000 de telespectatori față de Kanal D.

Minutul de aur la nivel URBAN: peste 1,8 milioane de telespectatori la 22.47.

COMERCIAL. Emisiunea de pe Pro TV a atras un public tânăr: 882.000 de telespectatori pe minut între 18 și 49 de ani (15,8 rating pe targetul comercial). Audiența pe comercial a fost de aproape trei ori mai mare decât a Antenei 1, post la care se uitau 295.000 de persoane din acest segment (5,3 rating). Locul trei a fost ocupat de Prima TV cu 144.000 de telespectatori, în medie pe minut (2,6 rating). Canalul a difuzat, pe intervalul emisiunii Vocea României, comedia Alvin și Veverițele.

Audiența posturilor TV sâmbătă, 2 noiembrie, pe intervalul emisiunii Vocea României, la nivel NAȚIONAL:

  Nr. persoane   Rtg%   Share  
Pro TV 2.540.000 13.4 26.0
Antena 1 831.000 4.4 8.5
National TV 683.000 3.6 7.0
Kanal D 681.000 3.6 7.0
Prima TV 481.000 2.5 4.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV sâmbătă, 2 noiembrie, pe intervalul emisiunii Vocea României, în mediul URBAN:

  Nr. persoane   Rtg%   Share  
Pro TV 1.514.000 14.4 27.7
Antena 1 523.000 5.0 9.6
Kanal D 334.000 3.2 6.1
National TV 249.000 2.4 4.5
Prima TV 238.000 2.3 4.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Ai plictisit oamenii "expertule"....Du-te si lasa-ne cu mizeriile tale propagandiste. Nu ne pasa ce crezi tu.
  • Asa credeam si eu, insa sigur nu e Sarbu fiindca scrie cu prea multe greseli gramaticale. E doar un trist cu idei putine si fixe: "Show-ul Vocea Romaniei este muuult mai bun ca kix factor!"
  • Si Altii depaseste lejer milionul de privitori cind joaca Steaua in exclusivitate la Digisport...numai ca lumea se fereste sa spuna ca grosul privitorilor il aduce Digisportul...unii mai baga vrajeli de genul TVR1HD...da ma indoiesc ca filmul ala western vechi si bun precum vinul pus la crisma acum 60-70 de ani a avut cine stie ce audienta...e bine ca mediocrii astia de la TVR s-au trezit si nu mai dau meciuri de fotbal din modesta Liga a II-a
  • (catre fanii a1) La audientele astea (adica de 3 ori peste urmatorul clasat, recte a1), PROul nu are nevoie sa plateasca pe nimeni ca sa il vorbeasca de bine. E bun si atat.
  • daca asa crezi tu, nu inseamna ca asa si este...e un show slabut si interesat...se vede asta de la o posta. doar credulii mediocrii de incred in astfel de emisiuni
  • Serialul de pe Kanal D este la fel de slabut precum Iffet...si are cam acceasi poveste ca Ifffet...iar cifrele spun tot: Kanal D nu este pe pozitia obisnuita.
  • Expertule ...mi se pare mie sau tu esti obsedat de prostv..Iti dau astia sa mananci..te imbraca ....ce iti fac ??
  • Nu pot sa cred. Chiar este revoltator sa vada cu Iubire Interzisa a facut mai multa audienta decat serialul de pe Kanal D.

Trimite un comentariu