Skip to main content

Vocea României și X-Factor încing rețelele sociale. Facebook explodează în zilele cu emisiuni

 

Publicitate

ANALIZA DE JOI. Vocea României și X-Factor, cele două talent-show-uri muzicale de pe Pro TV și Antena 1 pun în mișcare rețelele sociale. În zilele în care cele două emisiuni sunt pe post, activitatea pe Facebook crește exponențial.

Paginademedia.ro vă prezintă, la Analiza de joi, impactul pe care Vocea României și X-Factor îl au asupra activității de pe rețelele sociale. Materialul se bazează pe un studiu Facebrands realizat pentru perioada 1-18 noiembrie.

Câteva concluzii generale:

  • Activitatea pe Facebook, pe conturile celor două emisiunii, crește puternic în zilele în care emisiunile sunt difuzate.
  • Vocea României are fani mai activi decât X- Factor. Pe 16 noiembrie, au fost peste 6.300 de fani implicați pe Facebook. Vârful X-Factor a fost de 2.600 de fani implicați într-o zi
  • Pagina de Facebook a X-Factor este “alimentată” cu mult mai multe postări decât cea a Vocii României. În trei săptămâni, administratorii contului X-Factor au avut aproape 500 de materiale (linkuri, fotografii, filme sau statusuri). În același timp, pe contul Vocii au fost sub 200 de materiale postate.
  • Pagina de Facebook Vocea României postează mai puțin, dar are fani mai activi. X-Factor postează mai mult, dar nivelul de implicare este mai mic.

Studiul, detaliat:

Fanii Vocii, mai activi decât cei ai X-Factor

Activitatea pe conturile celor două talent-show-uri este de câteva ori mai mare în zilele cu emisiuni.

VOCEA ROMÂNIEI. Într-o zi normală, contul Vocea României are aproximativ o mie de fani implicați, chiar și mai puțin. În zilele de difuzare, activitatea crește la câteva mii: 3.300 la ediția din 2 noiembrie, 3.700 la cea din 9 noiembrie și un vârf de 6.350 de fani implicați în 16 noiembrie.

Implicarea fanilor Vocea României scade duminica (când pe post e X-Factor), dar rămâne peste nivelul din timpul săptămânii.

Ce se întâmpla pe contul X-FACTOR?

În cursul săptămânii, până într-o mie de fani sunt activi (cu like-uri, comentarii sau share). Activitatea fanilor se dublează în duminicile cu emisiuni, dar este sub nivelul Vocii. Astfel, au fost 2.600 de fani implicați pe 3 noiembrie, aproape la fel o săptămână mai târziu și aproximativ 2000 în ziua de 17 noiembrie.

  • În total, în trei săptămâni, aproape 23.000 de fani ai Vocii au fost activi pe contul emisiunii (dintr-un total de 526.000 de fani).
  • Contul X-Factor, cu 444.000 de fani, a avut activi în trei săptămâni 9.500 dintre aceștia.

 

Contul X-Factor, “alimentat” la greu cu postări în ziua emisiunii

Dacă la capitolul fani implicați contul Vocea României se detașează, X-Factor este campion la numărul de materiale și de activități ale administratorilor contului.

În trei săptămâni, administratorii contului X-Factor au avut aproape 500 de materiale (linkuri, fotografii, filme sau statusuri). În același timp, pe contul Vocii au fost sub 200 de materiale postate.

Ce s-a întâmplat în zilele cu emisiuni:

LA X-FACTOR. În fiecare duminică, pe contul X-Factor sunt 70-80 de materiale noi (față de 30 în cursul săptămânii). Cele mai multe, aproximativ jumătate, sunt fotografii.

VOCEA ROMÂNIEI. Postările de pe contul Vocea României nu trec de 35 într-o zi cu emisiune. În celelalte zile, activitatea este foarte redusă: 5-10 postări diverse.

Numărul total al activităților de pe conturile de Facebook ale emisiunilor X-Factor și Vocea României, în perioada 1-18 noiembrie:

Postările Loredanei, mii de răspunsuri

Cea mai activă postare a venit de pe contul Vocea României: “Cel mai bun moment din istoria Vocea României” a avut peste 4.500 de răspunsuri. Pe locul următor este un mesaj al Loredanei, postat de două ori, în care își anunță un concert: aproape 3.000 de răspunsuri generate pe Facebook.

La X-Factor, cea mai activă postare a avut 765 de acțiuni generate: “Fiecare om are emoții. Cine nu are emoții, nu are suflet.”

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • X Factor e oribil! Decat sa il vad pe Domnul Anti-Homosexuali Cheloo, pe Delia care miauna/maraie/rage la fiecare editie sau pe cei mai plictisitori prezentatori din istoria televiziunii + o gramada de ingamfati ce se cred talentati, mai bine NU.
  • La fel si eu, sa-mi fie cu iertare dar eu la vocea romaniei nu ma uit! Decat sa vad teatrul ala ieftin facut de brenciu si moga mai bine ma uit la un show live frumos si normal.
  • Sincer, X factor este clar peste Vocea Romaniei, la orice capitol. Mai ales acum de 1 Decembie sunt sigura ca vor face o audienta net superioara celor de la Prostv.
  • sunt 2 emisiuni foarte bune si vizionate de un public foarte mare.dar eu cred ca x factor este muuuuuuuuuult mai atre decat vocea romaniei.

Trimite un comentariu