Skip to main content

Vocea României, urmărită de 2,3 milioane de telespectatori. X Factor, locul trei pe național și doi pe urban

 

x factor

Vocea României a atras în acest weekend 2,3 milioane de telespectatori din întreaga țară. Show-ul difuzat de Pro TV s-a plasat pe primul loc în audiențe, înregistrând rezultate duble față de cel de-al doilea clasat.

Publicitate

Emisiunea de pe Pro TV a fost urmărită de 2,3 milioane de persoane, la nivel național, dintre care 1,4 milioane erau din mediul urban.

Pe publicul comercial, Vocea a avut o medie de 813.000 de telespectatori, în timp ce Antena 1, aflată pe locul al doilea, a avut 390.000 de privitori.

X Factor și-a pierdut poziția de lider după terminarea audițiilor. Show-ul de pe Antena 1, care a fost urmărit de 1,1 milioane de persoane din întreaga țară, a fost devansat de Pro TV și de Kanal D la nivel național. La orașe, emisiunea a ocupat locul al doilea, cu o medie de 830.000 de telespectatori.

Pe publicul comercial, Antena a ocupat locul al doilea, cu 462.000 de telespectatori, în timp ce Pro TV a avut 731.000 de privitori.

Audiența posturilor TV sâmbătă, 16 noiembrie, pe intervalul Vocea României

  NATIONAL     URBAN    
Pro TV 2.319.000 (12,2 rating) Pro TV 1.410.000 (13,4)
Antena 1 1.161.000 (6,1) Antena 1 645.000 (6,1)
Kanal D 769.000 (4) Kanal D 395.000 (3,8)
National TV 703.000 (3,7) Antena 3 346.000 (3,3)
Antena 3 463.000 (2,4) National TV 250.000 (2,4)

Audiența posturilor TV duminică, 17 noiembrie, pe intervalul X Factor

  NATIONAL     URBAN  
Pro TV 1.821.000 (9,6 rating) Pro TV 1.065.000 (10,2)
Kanal D 1.260.000 (6,6) Antena 1 830.000 (7,9)
Antena 1 1.189.000 (6,2) Kanal D 499.000 (4,8)
Prima TV 893.000 (4,7) Prima TV 386.000 (3,7)
TVR 1 709.000 (3,7) Antena 3 351.000 (3,4)
Antena 3 485.000 (2,5) TVR 1 319.000 (3)

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu