Skip to main content

AUDIENȚE. Gladiatorul, bătut "în arenă" de Singur acasă 2, de pe Pro TV

 

singur acasa 2

Publicitate

Două nume grele ale filmelor reluate, Singur acasă 2 și Gladiatorul (fiecare ajunse la a opta difuzare) s-au luptat vineri seară (20:32 - 22.56). Competitia a fost câștigată de producția cu Macaulay Culkin. Cifrele de audiența arată că filmul cu Russell Crowe (Galdiatorul), de pe Antena 1 a fost depășit în audiențe de Singur acasă.

Vineri seară, pe Pro TV, filmul cu Macaulay Culkin (Singur acasă 2) a avut audiențe de trei ori mai mari decât următorul clasat, Gladiatorul, difuzat de Antena 1.

Anul trecut, Singur Acasă 2, producție difuzată tot de Pro TV (pe 15 decembrie 2012 -sâmbătă seara), a înregistrat audiențe record: aproape 3 milioane de telespectatori pe minut, după cum Paginademedia.ro a scris AICI.

Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audiențele de vineri, de pe intervalul în care Singur acasă 2 (de pe Pro TV) s-a intersectat direct cu Gladiatorul (Antena1):

NAȚIONAL. Filmul Singur Acasă, de pe Pro TV, a fost urmărit de peste 2,5 milioane de români în medie pe minut. Pe locul doi, la mare distanță, a fost Gladiatorul, filmul difuzat de Antena 1, cu 736.000 de telespectatori.
Săptămâna trecută, tot vineri, Pro TV a obținut o audiență de 2,7 milioane de telespectatori, în medie pe minut, cu prima parte din Singura acasă. Kanal D, post care a difuzat pe intervalul Singur acasă filmul Solomon și reality-show-ul Pe banii părinților, a fost urmărit de 600.000 de telespectatori.

URBAN. Și la orașe, Singur Acasă a fost de trei ori peste următorul clasat. Filmul de pe Pro TV a fost văzut de aproape 1,3 milioane de telespectatori din mediul urban. Clasamentul s-a păstrat și la nivel urban. Gladiatorul, filmul de pe Antena 1, a avut un public de trei ori mai mic decât cel al producției de pe Pro TV, la nivel urban. Gladiatorul a fost urmărit de puțin peste 400.000 de telespectatori din mediul urban, iar Kanal D a fost urmărit de aproape 300.000 de telespectatori.

COMERCIAL. Din publicul filmului de pe Pro TV, 759.000 de telespectatori au fost din segmentul de vârstă 18-49 de ani. Locul următor, Antena 1, avea pe post 236.000 de oameni din targetul commercial. Locul următor, Antena 1, avea pe post 277.000 de oameni din targetul commercial. Prima TV a reușit să se claseze pe locul trei la nivelul publicului comercial, cu filmul de comedie Marea Mahmureală (SUA, 2009 - The Hangover). Producția americană a fost urmărită de 205.000 de telespectatori din targetul comercial.

Audiența posturilor TV vineri, 13 decembrie, pe intervalul filmelor Singur Acasă 2 și Gladiatorul, la nivel NAȚIONAL:

NATIONAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
Pro TV 2.547.000 13.4 25.4
Antena 1 736.000 3.9 7.3
Kanal D 584.000 3.1 5.8
Prima TV 456.000 2.4 4.5
Antena 3 437.000 2.3 4.4
TVR 1 388.000 2 3.9
Romania TV 345.000 1.8 3.4
National TV 331.000 1.7 3.3
Acasa 240.000 1.3 2.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV vineri, 13 decembrie, pe intervalul filmelor Singur Acasă 2 și Gladiatorul, în mediul URBAN:

URBAN   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
Pro TV 1.298.000 12.4 24.3
Antena 1 426.000 4.1 8
Prima TV 281.000 2.7 5.3
Antena 3 281.000 2.7 5.3
Kanal D 278.000 2.6 5.2
Romania TV 181.000 1.7 3.4
National TV 163.000 1.6 3.1
Acasa 161.000 1.5 3
TVR 1 137.000 1.3 2.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Si totusi, Pro TV a avut o audienta de 3 ori mai mare, ce naiba! Pot cei de la Antena 1 sa programeze ce film doresc si oricând doresc, degeaba, tot comunisti raman in ochii multora!
  • Da ma, clar astia de la prostv nu sunt in stare sa bage alte filme adresate segmentului de varsta mentionat de tine, numai home alone exista in toata arhiva lor amarata. Puteau cumpara ceva mai nou nu sa dea pe post aceleasi mizerii in fiecare an.
  • Dacă audienţele sunt pe URBAN ce treabă are RURALUL? Dar se vede că te încadrezi în tipologia celor ce privesc Antena, vorbitori aiurea în tramvai.
  • Un film prost, perfect de acord cu tine. Aici se vede tipologia celor care privesc PRO tv. Pro are mare noroc ca inca mai difuzeaza in mediul rural. Cred ca cea mai mare parte a privitorilor si-o ia de acolo.
  • asa e,d e acord cu tine, vlad. eu nu am spus ceva diferit, dimpotriva. singura observatie este ca antena a programat foarte gresit filmul asta.
  • sunt 2 filme foarte frumoase amandou care aduc o audienta foarte mare dar cred ca amandoua sunt pe acelasi podium nici unul dintre ele nu este mai presus.
  • si mai spuneam ca filmul gladiator, care este super productie, super film, a fost foarte gresit programat. pacat de el.
  • danut draga, eu nu m-am uitat la home alone. publicul s-a uitat, if you know what i mean... cred ca nu intelegi care ti-e rostul pe pamant. spuneam ca antena 1 a gresit profund in programare, nu ca m-am uitat eu la home alone. ce nu pricepi tu ca deh nu esti in meserie este ca home alone va avea mereu succes pentru ca in fiecare an se nasc copii care la 4-5 ani se uita la acest film. si parintii si bunicii pe langa ei. ca sa pricpi si tu ceva din meseria asta. se numeste ever green acest film. sper ca ai ramas cu ceva din lectia asta gratuita pt tine.
  • antenistii se joaca cu programarea! Icomedy a fost mutat sambata de la 22:45, din calea Home Alone2, dar sambata nu s-a mai difuzat. Sambata de la 22:45 antenuta a difuzat un film amarat, in loc de icomedy.

Trimite un comentariu