Skip to main content

Cele mai urmărite programe de 1 Decembrie: Știrile Pro TV cu Andreea Esca, La Măruță și Ochii din umbră

 

andreea esca, paula herlo

Publicitate

La ce s-au uitat românii de Ziua României? Știrile Pro TV cu Andreea Esca, La Măruță și Ochii din umbră au fost producțiile cu cele mai bune audiențe pe 1 decembrie.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiența celor mai importante programe de Ziua Națională a României:

De ziua Pro TV, Știrile de la 19.00 cu Andreea Esca, au condus în audiențe, fiind cel mai urmărit program al întregii zile, atât la nivel național, cât și urban. Emisiunea de știri a avut aproape 2,8 milioane de telespectatori, dintre care 1,4 milioane erau din mediul urban.

Observatorul 19 de pe Antena 1 a fost pe locul patru în topul audiențelor, cu o medie de 1,7 milioane de telespectatori din toată țara, dintre care 854.000 erau din mediul urban.

În lupta dintre King Kong și Vocea României, câștigătorul a fost show-ul de muzică de pe Pro TV.  La nivel național, Vocea a avut aproape 1,5 milioane de telespectatori, în timp ce King Kong a fost urmărit de 1,2 milioane de persoane. La orașe, show-ul muzical a fost al doilea cel mai urmărit program al zilei, cu o medie de 1,1 milioane de privitori, iar King Kong a fost urmărit de 704.000 de persoane.

Top 30 audiențe programe pe 1 decembrie, la nivel NAȚIONAL:

    Post TV   Nr persoane   RTG%   Share  
1 Stirile Pro TV 19 Pro TV 2.786.000 14,6 24,4
2 La Maruta Pro TV 2.176.000 11,4 20,7
3 Ochii din umbra Kanal D 1.884.000 9,9 16,2
4 Observator 19 Antena 1 1.772.000 9,3 15,6
5 Vocea Romaniei Pro TV 1.606.000 8,4 19,5
6 Pro TV e al tau! Pro TV 1.499.000 7,9 17
7 La Maruta Pro TV 1.370.000 7,2 18,4
8 Stirile Pro TV (editie speciala ora 11.00) Pro TV 1.282.000 6,7 17,9
9 King Kong Antena 1 1.244.000 6,5 12,5
10 Cireasa de pe tort Prima TV 1.195.000 6,3 10,2
11 Stirile Pro TV 07.00 Pro TV 1.187.000 6,2 27,1
12 Parada militara TVR 1 1.178.000 6,2 16,6
13 La Maruta Pro TV 1.146.000 6 17,9
14 La bloc - Dupa 10 ani Pro TV 1.099.000 5,8 14,1
15 Pro TV e al tau! Pro TV 1.088.000 5,7 14,7
16 Noi suntem romani! TVR 1 1.001.000 5,3 12,3
17 Superbingo Metropolis Antena 1 902.000 4,7 9,6
18 Breaking News Antena 3 889.000 4,7 12,5
19 Neatza cu Razvan si Dani Antena 1 881.000 4,6 12
20 Stirile Kanal D Kanal D 845.000 4,4 7,5
21 Paparazzi Kanal D 789.000 4,1 6,7
22 Universul credintei TVR 1 787.000 4,1 11
23 Noi suntem romani! TVR 1 752.000 4 9,7
24 Parada militara Antena 3 752.000 4 11
25 Copilul problema Antena 1 741.000 3,9 9,6
26 Mica mireasa National TV 707.000 3,7 6,1
27 Focus 18 Prima TV 698.000 3,7 6,6
28 Pretuieste viata (partea a II-a) TVR 1 688.000 3,6 7,1
29 Telejurnal 20.00 TVR 1 667.000 3,5 5,7
30 Pretuieste viata (prima parte) TVR 1 665.000 3,5 5,7

Top 30 audiențe programe pe 1 decembrie, la nivel URBAN:

    Post TV   Nr persoane   RTG%   Share  
1 Stirile Pro TV Pro TV 1.394.000 13,3 23,8
2 Vocea Romaniei Pro TV 1.103.000 10,5 22,6
3 La Maruta Pro TV 1.102.000 10,5 20,5
4 Observator 19 Antena 1 854.000 8,1 14,6
5 Pro TV e al Tau! Pro TV 818.000 7,8 17,5
6 Ochii din umbra Kanal D 777.000 7,4 12,2
7 King Kong Antena 1 704.000 6,7 12,4
8 La Maruta Pro TV 688.000 6,6 17,4
9 Breaking News Antena 3 638.000 6,1 16,9
10 La Maruta Pro TV 605.000 5,8 18,4
11 Stirile Pro TV (editie speciala ora 11.00) Pro TV 602.000 5,7 15,9
12 Stiri Pro TV 596.000 5,7 27,8
13 Parada Militara TVR 1 590.000 5,6 15,7
14 La Bloc - Dupa 10 Ani Pro TV 584.000 5,6 14
15 Cireasa de pe tort Prima TV 578.000 5,5 9,6
16 Pro TV e al tau! Pro TV 552.000 5,3 14
17 Parada militara Antena 3 533.000 5,1 14,9
18 Superbingo Metropolis Antena 1 497.000 4,7 10,1
19 Neatza cu Razvan si Dani Antena 1 484.000 4,6 12,4
20 Copilul problema Antena 1 450.000 4,3 10,9
21 Mica mireasa National TV 426.000 4,1 7,1
22 Noi suntem romani! TVR 1 408.000 3,9 9,2
23 Paparazzi Kanal D 392.000 3,7 6,4
24 Stirile Kanal D Kanal D 374.000 3,6 6,4
25 Focus 18 Prima TV 372.000 3,5 6,9
26 Universul credintei TVR 1 352.000 3,4 9,3
27 Editie speciala Antena 3 338.000 3,2 8,9
28 Editie speciala Antena 3 333.000 3,2 6,6
29 Maricruz Acasa 326.000 3,1 5,7
30 Observator - editie speciala Antena 1 293.000 2,8 7,8

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • @Mihai, Scrii numai tampenii! Targetul ProTV este comercial 18 49 urban. Prima gala Vocea Romaniei a obtinut audiente duble fata de prima gala Kix factor, pe targetul comercial. Productiile Master Chef si Las Fierbinti sunt lidere absolut de audienta la fiecare editie, pe comercial.
  • Trebuie sa fi cu putine studii ca sa urmaresti o emisiune ca PRETUIESTE VIATA, tot s-a spus ca este doar la inceput n-a trecut decat o luna de cand se difuzeaza, dar oare nimeni nu observa ca de la o saptamana la alta scade audienta, nu creste? Am auzit voci care spun ca se va scoate emisiunea pt ca este la fel de costisitoare ca VOCEA ROMANIEI si nu scoate niciun sfert din ratingul acesteia, pt cei care nu stiu am aflat din ziarul Puterea, ca salarul [nu stiu pe luna sau saptamana/emisiune] al Andreei Marin este de 14.000 de euro, mi se pare enorm, in ritmul acesta se imbogateste ca toti smecheri de dupa revolutie pe bani nostri, fara sa merite, caci audientele emisiuni sale sunt la publicul comercial sub 2 puncte de rating, ceea ce este faliment total.
  • Sunt un mare fan al acestei emisiuni. Emisiunea e la inceput si e normal ca audientele sa se construiasca treptat. Ii invit pe toti Romanii care vor sa urmareasca o emisiune in care se promoveaza valoarea, oamenii frumosi si nu scandaluri si barfe sa urmareasca Pretuieste Viata.
  • Unde este Duminica în familie?. Cred că a avut o audineţă inferioară emisiunii lui Teo...Şi cu un buget mega-mega...din banii noştri !
  • Felicitari pt ce? Vocea Romaniei cea mai slaba audienta de pana acum iar Dansez pt tine esec total cu acest sezon, sa nu mai vb de Las Fierbinti batut mereu de Next Star, sau de MasterChef care ia bataie de la Suleyman :))) Incet-incet, ProTv Se prabuseste :)
  • De ce nu scrieti despre marele esec al emisiunii "Pretuieste viata" cu vesnica zana expirata Andreea Marin, emisiune cu un buget imens, realizata din banii romanilor. Cum era de asteptat, o emisiune insipida si kitch-oasa la fel ca prezentatoarea, fara niciun rezultat sau mesaj in afara de promovarea persoanei si al cultului personalitatii Andreei Marin, a fundatiilor pastorite de aceasta, a sponsorilor turci si a complicilor cu care invarte banii fundatiilor si ONG-urilor.
  • In emisiunea ei Teo povesteste cum a stat pe "tron" toata noaptea. Ce fel de oameni n-ar muta instantaneu pe alt post?

Trimite un comentariu