Skip to main content

The Money Channel, somată public pentru publicitate mascată

 

logo_the_money_channel

Publicitate

CNA a decis somarea publică a postului The Money Channel pentru publicitate mascată la hotelurile Phoenicia, dar și a unui club și a unui magazin de bijuterii.

Mura Frînculescu, director executiv Realitatea Media: „Aș vrea să fac precizarea că pe parcursul unei luni au fost prezentate mai multe locuri unde turiștii erau invitați să-și petreacă vacanța. Asta pentru a încuraja turismul și a scoate în evidență tot ce-i mai frumos pe litoralul românesc. Ar trebui să se facă o monitorizare pe toate edițiile emisiunii Turist în țara mea.”

Christian Mititelu, membru CNA– Dacă faceți o emisiune săptămânală, care se cheamă Săptămâna turistică, evident că nu aveți cum să ocoliți aceste locuri. În loc să o faceți sub forma unui reportaj, care să nu arate exclusiv părțile bune, dumneavoastră puneți un microfon în fața unui director sau a unui avocat. El evident că o să spună particularități.

Mura Frînculescu – „Noi am vrut să arătăm partea frumoasă a litoralului, dar repet că dacă veți face o monitorizare a tuturor edițiilor veți vedea că am arătat și gunoiul, și partea urâtă a litoralului.”

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu